Speelgoed voor minder bedeelde kinderen gaat voort! Hout gekregen!

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Wauw wauw wauw! Super zeg! Geloof maar in de goedheid van de mensen, dan kom je er wel!
Telefoontje gekregen van een hout verwerkend bedrijf dat ik het hout mocht komen afhalen.
En hier is het dan, een hele koffer vol mooie balkjes!
Super toch !!!
12804002_10207468188417126_263572248_n.jpg

Groetjes Jolien
 

Lars.

Post veel
26 nov 2014
848
63
Thuis
Ziet er goed uit! daar zitten wel een paar balkjes bij:) daar kun je wel wat speelgoed van maken denk ik
 

korte

Actieve deelnemer
2 sep 2015
295
0
Dat is zeker super! Dan te bedenken dat je nog zo'n driekwart jaar te gaan hebt, ga je waarschijnlijk vele glimlachen creëren op de kindergezichtjes.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Leuk, daar kun je voorlopig wel mee voort
Wellicht kan de hofleverancier van woodworking nog wat missen, zou toch een mooie geste zijn
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Leuk, daar kun je voorlopig wel mee voort
Wellicht kan de hofleverancier van woodworking nog wat missen, zou toch een mooie geste zijn

Bedoel je Massive?
Dat zou zeker een mooie geste zijn! :) maar wil er zeker geen druk op zetten :).
Binnenkort ga ik nog contact opnemen met 5 houthandels hier in de buurt om te kijken of zij misschien ook afvalhout hebben :).

- - - Updated - - -

Dat is zeker super! Dan te bedenken dat je nog zo'n driekwart jaar te gaan hebt, ga je waarschijnlijk vele glimlachen creëren op de kindergezichtjes.

Zeker! En als het me zo goed meevalt en de passie zit er nog in, doe ik misschien gewoon nog een jaartje verder hé :).
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Leuk Jolien!
Ik weet wel bijna zeker als je bedrijven benadert met het doel voor het hout en een paar leuke foto's van het speelgoed dat je nog meer goede reakties krijgt.
Soms helpt het ook als je een flesje wijn geeft aan de baas, dan mag je vaker terugkomen.
Kost je 3 euro en je krijgt steeds weer gratis hout.
Succes verder.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.