Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 11 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 103
    Heel mooi project en heel veel succes.

Senior Member
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Wat een mooi project zeg! Superveel succes!!!

In het Vroesenpark in Rotterdam staan hele leuke tweepersoons-picknicktafels die je kunt combineren tot grotere tafels door ze tegen elkaar te zetten. Het leuke is dat je met z'n tweeën aan een tafel kunt zitten zonder dat je een hele tafel bezet en de tafels dus efficiënt worden gebruikt. Niet iedereen vindt het prettig om bij anderen aan tafel te gaan zitten.

Nu kan ik me voorstellen dat het voor jullie buurtproject juist de bedoeling is om gezellig bij elkaar te zitten, maar ik dacht ik opper het idee even.
    Het plaatje is niet heel duidelijk maar geeft wel een idee:
    Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      Picknicktafel vroesenpaviljoen.jpg
Bekeken:   590
Grootte:   108,1 KB
ID:        44670

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dbartling Bekijk Berichten
    In het Vroesenpark in Rotterdam staan hele leuke tweepersoons-picknicktafels die je kunt combineren tot grotere tafels door ze tegen elkaar te zetten. Het leuke is dat je met z'n tweeën aan een tafel kunt zitten zonder dat je een hele tafel bezet en de tafels dus efficiënt worden gebruikt. Niet iedereen vindt het prettig om bij anderen aan tafel te gaan zitten.

Nu kan ik me voorstellen dat het voor jullie buurtproject juist de bedoeling is om gezellig bij elkaar te zitten, maar ik dacht ik opper het idee even.
    Elk idee is waardevol en bruikbaar. Heb ook wel gelopen met het idee van kleinere meubels. Voordeel van lomp en onbenullig is dat het niet verplaatsbaar is en vandalisme bestendiger. Zoals ik eerder schreef is het uitgangspunt zes meter banken. Maar als er tijdens het maken bruikbare en waardevolle ideeën opdoemen dan gaan we met de stroom mee.

Het is wel leuk te zien dat de buurt enthousiast raakt en mee werkt. Afgelopen tijd alleen via facebook gecommuniceerd. Nu we bezig zijn in de straat komen de ouderen ook vragen stellen. Als ze merken dat er een visie en een idee achter zitten vinden ze het wel heel leuk. De verhalen over de droge zomer in 1970 kennen meer ouderen blijkt.

Afgelopen twee dagen zijn we bezig geweest met schillen. Vanmorgen even met de knetterbijl er vorm aan proberen te geven.

Naam:      IMG_0005.jpg
Bekeken:   573
Grootte:   100,9 KB
ID:        44705Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      IMG_0004.jpg
Bekeken:   576
Grootte:   100,0 KB
ID:        44706Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      IMG_0003.jpg
Bekeken:   577
Grootte:   80,3 KB
ID:        44707Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      IMG_0002.jpg
Bekeken:   576
Grootte:   96,4 KB
ID:        44708Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      IMG_0001.jpg
Bekeken:   577
Grootte:   100,6 KB
ID:        44709

Vanmiddag een rondje met de hovenier van de gemeente. Heb mijn zinnen gezet op een paar oudere dakplantanen die bij de gemeente in opslag staan. Gelijk maar eens bespreken waar alles op ons grasveld moet komen staan. Ach wat steun vanuit alle hoeken bij de gemeente is nooit verkeerd.
    Jeroentje

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dbartling Bekijk Berichten

Naam:      Picknicktafel vroesenpaviljoen.jpg
Bekeken:   590
Grootte:   108,1 KB
ID:        44670
    Het valt me mee dat tweepersoons picknickbanken die je even makkelijk verzet er nog steeds staan, zeker in grotere steden.

Het verzetten zal nog wel gaan, maar meters mee aan de wandel betwijfel ik toch echt.
    Met vriendelijke groet, Ronald

Je loopt een kans dat ze er een heel eind mee aan de haal gaan.
    Stel je voor, een groep jonge kerels met wat drank op en baldadig.
    Die lopen zo met tweepersoons picknickbank een eind weg en jij mag zorgen dat hij weer terugkomt.

Bij mijn weten gaan ze 's nachts achter slot en grendel. Ze staan bij een soort paviljoen met horeca.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Vandaag is het boom(pje) omgedraaid. Gelijk maar even alle zij stompjes er af gezaagd.

Naam:      IMG_0019.jpg
Bekeken:   456
Grootte:   100,7 KB
ID:        45010

Naam:      IMG_0020.jpg
Bekeken:   456
Grootte:   100,8 KB
ID:        45011

Naam:      IMG_0010.jpg