flybynight stelt zich voor.

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
he fbn,

welkom op dit leuke forum. ik vind het erg leuk dat je met meerdere materialen werkt.heb je al weer nieuwe projecten gepland? heb je ook foto's van de werkplaats?
rick
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Hallo meneer De Uil zonder vaste woon- of verblijfplaats :lol: .
Geintje. Hartelijk welkom op ons forum met een scala aan beroeps- en amateur houtbewerkers.
Met belangstelling je fotoserie bekeken. Jouw (filosofische) introductie riep bij mij het beeld op van m.n. organische vormgeving. Het bleken overwegend rechthoekconstructies te zijn in harde materialen. Een leuke verrassing. Heeft jouw beton ook een bewapening en hoe verdicht het om solide te blijven. Is het een bewuste keuze jouw "barokke" laswerk niet te slijpen? Het betonnen kaststel boeit mij qua vorm en kleur.
Misschien is het een idee je (nieuwe) werkfoto's ook op dit forum te plaatsen dan blijven ze als naslagwerk beschikbaar als ontwikkeling in de tijd.
Kortom al deze materialen zijn een welkome aanvulling/versterking van het forum.
vr.gr. Jan Pranger.
http://www.arstorno.nl
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.