Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Question TKG: Stofzuigslang met binnenmaat 50/60mm.

Kan iemand mij helpen met een goedkoop adres voor een metertje of 10 stofzuigslang met een diameter van 50/60mm.
    Ik heb veel gegoogled maar weet nog steeds niet waar ik het beste uit ben. Ik heb eigenlijk ook helemaal geen verstand van de kwaliteitsverschillen of waar ik op moet letten. Ik ben wel bekend met statische electriciteit.
    Ik wil de slang gebruiken om houtstof op te zuigen en de slang moet oprolbaar zijn zoals een soort "tuinslang". Wat een eisen hé.
    Alvast bedankt voor het lezen.
    Nou moe ......

nou ik kan me vergissen, ik weet ook niet hoe hufterproof het moet zijn
    maar volgens zijn van die zwarte vijver slangen prima en kost ook niet veel
    Met een hamer past alles...

Moge of bij kranenbroek zag ik pas verschillende maten liggen ook 50 mm en die was niet zo duur de prijs weet ik niet precies ik dacht 60 euro voor de 10 of 15 meter. Anders ben je al gauw zo.n 8 euro de meter kwijt.
    Gr peter

Guus kijk eens bij deze daar heb ik 4 mtr 60 mm gekocht, kost 4,60 de meter.. hij is wat stug maar is wel goed op te rollen.
    If you can't fix it with a hammer, it must be electrical.

Arestho heeft veel van deze materialen, heb er zelf de afzuigslang van mijn afzuiging van. Goede service en goedkoop ( tenminste is mijn mening). Gr. Rene

Ik moest laatst een stuk afzuigslang hebben voor mijn pas aangeschafte vlakvandiktebank.
    Ik ben bij veel zaken langs geweest, en op het net gezocht. Kwam uiteindelijk uit bij De Groot houtbewerkingsmachines in Rosmalen (of eigenlijk het plaatsje Kruisstraat) Ik was daar ooit wel eens geweest tijdens een open dag, en ging er vanuit dat men niet aan particulieren verkocht. Heb de stoute schoenen aangetrokken en een onschuldig gezicht opgezet en er naar binnen gelopen met de bedoeling niet zonder een stuk slang het pand te verlaten (als het even kon).