Ik Leendert (Langezwap) stel me voor

langezwap

Actieve deelnemer
14 aug 2015
80
0
Gingelom
Hallo iedereen, ik had gisteren al een post gedaan ivm een Inca 260, maar ik dacht nu maar even mezelf maar even voorstellen.

Overdag ben ik een IT'er net zoals een aantal andere mensen hier, een job met de nodige stress, en om dit ergens kwijt te kunnen ben ik begonnen met houtbewerking. Ik ben ook niet totaal vreemd in het werken met mijn handen. Al sinds mijn tienerjaren ben ik actief geweest bij mijn vaders bedrijf. Daar produceren ze dus aanhangwagens en marktwagens. Daar heb ik de verschillende stadia van productie en onderhoud doorlopen met veel plezier, maar toch voor IT gekozen.

Zoveel jaar en stress later ben ik dan toch begonnen met een paar meubeltjes te maken, wat vrij goed ging, maar ook in huis parket gelegd, en zo steeds wat meer beginnen doen met hout. En dus ook het machinepark en de hoeveelheid gereedschap steeds meer uitbreiden.
Houtplank.jpgkast2.jpgKast.jpgWerkbank.jpg
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Hoi Leendert, welkom! Nette werkbank ook, en dat kastje aan de muur zag er ook goed uit! (iedereen had het al over de snijplank... ;))
 

langezwap

Actieve deelnemer
14 aug 2015
80
0
Gingelom
Dat zal ik zeker binnenkort eens doen, ik ga er toch nog een tweede (verbeterde versie maken) zeker nu ik eindelijk het juiste materiaal ervoor heb, want met een afkortzaag zo'n kleine blokjes zagen, dat is niet zo makkelijk.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.