Ik, Piet Lamers stel mezelf voor

plamers

Actieve deelnemer
18 jun 2012
44
11
Goede avond, mijn naam is Piet Lamers en bij deze wil ik mij graag aan jullie voorstellen.
Ik draai al 10 jaar en ben vanaf het begin al lid van houtdraai vereniging Radius.
Ik ben actief lid van de afdeling Arnhem/ Nijmegen. Ik ben erg actief met de activiteiten van de vereniging.
Ik draai veel stukken van gesegmenteerde, verschillende houtsoorten, van vazen, schalen en vele andere werkstukken.
Ook draai ik veel stukken met natuurlijke randen.

100_1803.jpg100_1744.jpg
 
P

Pel

Guest
Welkom op het forum Piet, in zo'n schaal of vaas met verschillende segmenten gaat behoorlijk veel werk zitten, maar het resultaat is er dan ook naar, heel mooi.

Groet Pel.
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Hoi Piet van harte welkom bij de familie van woodworking. Het is goed hier je werk te tonen. We zijn gek op foto's van het maakproces tot het eindproduct.
Wereldwijd is segment draaien een geheel aparte groep en bezigheid.
vr.gr. Jan Pranger.
 

plamers

Actieve deelnemer
18 jun 2012
44
11
bedankt voor de mooie reacties, ik weet dat het monniken werk is maar wel dankbaar
gr PLamers
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Welkom Piet op dit mooie forum.
Ik geloof dat we elkaar al eens ontmoet hebben op een van jullie bijeenkomsten vorig jaar.
 

plamers

Actieve deelnemer
18 jun 2012
44
11
Pieter dat klopt in Elst en in Ede
ronald ik heb 2 voorgedraaide schalen beuken met slaap van jou gekregen in Ede nogmaals bedankt
groeten PLamers
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.