Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

elektrische schaaf Dewalt met toebehoren

beste,
    zoals genaamd heb ik dus een elektrische schaaf van Dewalt tekoop deze heeft een minimum aan gebruikssporen (4a5x gebruikt) foto's en prijs op aanvraag via mail

Ik zou een type nummer wat foto's en een vraagprijs hier neer zetten, wellicht dat zoiets helpt met verkopen.........

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door welke Bekijk Berichten
    foto's en prijs op aanvraag via mail
    Nou ben ik een slechte handelaar, maar heb dit nooit begrepen. Waarom publiceer je de prijs niet gewoon als je blijkbaar wel een prijs hebt die je kan noemen in een mail? Verder hebben we nu geen idee over welk product we het hebben, een typenummer en de leeftijd zou geen overbodige luxe zijn.

Senior Member
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Op het Mercedesforum is prijsvermelding verplicht. Ter voorkoming van forumvervuiling.
    La Passione Passa dal Cuore

Deze discussie is al meerdere malen gevoerd en de verkopende partij is volledig vrij zijn of haar advertentie te plaatsen zoals diegene zelf wil.

Gezien het feit dat dit de verkoper zijn eerste bericht is en er word gevraagd om mails bij interesse, is de kans zeer groot dat deze persoon hier niet nog zal kijken naar de reacties maar puur hoopt op een email bericht. Mocht dit zo zijn, dan is het jammer want het forum biedt wel de optie om prive berichten te sturen maar deze gaan niet verder dan de inbox op dit forum.

Mijn excuus maar gisteren was ik nog niet in de hoedanigheid om de gevraagde informatie te verstrekken ! Enige vorm van herinnering in meervoud was onnodig !
    Volgende: Het gevraagde info, bedankt voor jullie geduld!: Dewalt D26501k 4mm ! foto's op aanvraag (REDEN =ik ben niet op de hoogte hoe ik hier een foto moet plaatsen ! Aangezien ik geen frequente verkoper ben. Hopelijk zijn er toch enkele individuen die hier enige vorm van begrip kunnen voor opbrengen. Vraag prijs 200 euro= equivalent aan de staat van het goed.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wimmel Bekijk Berichten
    Deze discussie is al meerdere malen gevoerd en de verkopende partij is volledig vrij zijn of haar advertentie te plaatsen zoals diegene zelf wil.
    Ik ga ook niet in discussie maar dit is wel heel magertjes hé

Ik quote uit het "regelement" de volgende zin "advertenties zijn volledig en geen verwijzing naar
    marktplaats o.i.d.."

Ik zie niet in hoe dit een "volledige" advertentie is plus nul komma nul informatie over WAT je nu eigenlijk verkoopt..... nou ja ik draaf door je snapt waar ik naar toe wil.

p.s. wat is het koud hé kan niets doen buiten in -3 .....

Mijn excuus maar gisteren was ik nog niet in de hoedanigheid om de gevraagde informatie te verstrekken ! Enige vorm van herinnering in meervoud was onnodig !
    Volgende: Het gevraagde info, bedankt voor jullie geduld!: Dewalt D26501k 4mm ! foto's op aanvraag (REDEN =ik ben niet op de hoogte hoe ik hier een foto moet plaatsen ! Aangezien ik geen frequente verkoper ben. Hopelijk zijn er toch enkele individuen die hier enige vorm van begrip kunnen voor opbrengen. Vraag prijs 200 euro= equivalent aan de staat van het goed.
    Bedankt Foto's zijn niet verplicht maar het helpt soms wel met de verkoop, verder is een type nummer ALTIJD handig, zelfde als een auto verkopen "te koop auto kleur blauw" Maar zo wil het ook wel.

DeWalt D26501K Schaafmachine | 4mm 82mm 1150w

Elektronische Schaafmachine in koffer D26501K
    4 mm; 82mm; 1150w; elektronisch

• Constant toerental, tijdens het gebruik blijft het toerental contstant
    • Een krachtige schaaf die zonder moeite harde houtsoorten aankan
    • Een elektronische rem stopt de schaafmessen in minder dan 2 seconden voor meer veiligheid
    • De met rubber beklede voorhandgreep waarborgt groter comfort en meer controle
    • Spaanuitworp links en rechts naar keuze
    • Het diepte-instelhandvat vooraan is duidelijk gemerkt voor instelstappen van 0.1mm voor een accurate afstelling
    • De grote beitelrol draait met een hoge snelheid en levert een gave afwerking
    • Drie V-groeven in de voorzool zijn handig voor het afschuinen van scherpe werkstukkanten

Specificaties
    • Opgenomen vermogen 1150 Watt
    • Afgegeven vermogen 680 Watt
    • Onbelast toerental 11500 tpm
    • Max. spaanafname 4 mm
    • Sponningdiepte 25 mm
    • Schaafbreedte 82 mm
    • Zoollengte 320 mm
    • Diameter beitelhouder 64 mm
    • Gewicht 4.0 kg
    • Lengte 320 mm
    • Hoogte 180 mm

Standaard
    • HM omkeerbare beitels
    • parallelgeleider
    • sponningdiepte-aanslag
    • mondstuk voor stofafzuiging
    • stevige draagkoffer
    • deflector en spaancollector
    • spaanuitwerper

Foto's hier https://www.google.nl/search?q=Dewal...Dewalt+D26501k
    Laatst gewijzigd door Resetter; 16-02-16 om 10:56.

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Degelijke reacties zijn redelijk ongepast, dit is een forum voor en door houtbewerkers ( pro als amateur ).
    Je weet perfect wat je moet doen indien je alles leest vooraleer te posten.

Met vriendelijke groet

Mister kubiek

@resetter bedankt om de gevraagde info te plaatsen voor me ! Ik stel zo'n actie zeer op prijs en hopelijk kan deze info de ware vakman aanspreken wat kan leidden tot een vlotte verkoop.
    Nogmaals bedankt

Forum Rechten