Jolien stelt zich voor

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Hallo hallo!

Aangezien het hier precies een traditie is dat je je voorstelt als nieuw forumlid, zullen we dit ook maar even doen :D.
Altijd fijner om een beetje meer te weten over de personen waar je mee communiceert.

Ik ben dus Jolien, 22 jaar. (België) Afgelopen zomer afgestudeerd als opvoedster en reeds wat interims achter de rug en eentje bezig. Tijdens mijn vrije tijd hou ik me graag creatief bezig, waaronder ook houtbewerking. Dit geleerd van mijn papa, die ik als klein meisje hielp met wat kasten voor in ons huis in elkaar te zetten. Mijn brein is zodanig creatief dat ik bijna iedere maand met iets anders bezig ben! Hoewel houtbewerking altijd wel interesse heeft kunnen oproepen.
Afgelopen kerst besloot ik om mezelf een uitdaging voor te leggen voor kerstmis 2016: houten speelgoed maken voor de minderbedeelde kinderen.
Ondertussen heb ik geëxperimenteerd met wat modelletjes en voor de auto staat het model reeds vast. Het aantal dat ik zal maken hangt er natuurlijk van af hoe goed het vlot, en uiteindelijk maakt het ook niet uit. Want ik maak er sowieso kinderen gelukkig mee (en de ouders ook normaal :) ).
Ook heb ik al contact gehad met een organisatie die enthousiast is om mee te werken, dus nu weet ik dat er zeker en vast ook nog andere organisaties enthousiast zullen zijn! Dus nu kan het echte werk beginnen! Jammer genoeg momenteel ziek, dus even niet in de garage!

En af en toe natuurlijk eens een ander projectje ertussen voor de familie ofzo! De verzoekjes stromen zo eenmaal wel binnen als ze zien dat je handig bent met hout!

Alleszins, dit was Jolien :)
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
925
Leeuwarden
Welkom op het forum Jolien! Ik heb al aardig wat topics van jou gezien, dus je bent hier al aardig actief met leuke onderwerpen!

Beterschap! Fons
 
P

Pel

Guest
Welkom op het forum Jolien, we hebben al met elkaar gecommuniceerd over je speelgoed project.

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.