Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Lightbulb Te koop HBM 100 houtmot-afzuiging 220V, 6 meter slang en 3 zakken.

Te koop; Een zo goed als nieuwe HBM 100 houtmotafzuiger. Zie foto (als dat mij lukt) of de foto's bij mijn profiel.
    De reden waarom ik deze wil verkopen is dat hij voor mij te weinig onderdruk heeft.
    Ik ben tot de conclusie gekomen dat de HBM niet geschikt is in combinatie met electrisch handgereedschap zoals een bovenfrees of bovenzaag.
    Daarom heb ik voor mijn handgereedschap een krachtige stofzuiger gekocht en wil ik afscheid nemen van deze jongen.
    Ik weet niet meer waar de bon is en ik heb deze HBM alleen maar gebruikt om mijn ideeën te testen.
    Voor een redelijk bod krijg je er een 5 of 6 meter blauwe slang (binnenmaat 100mm) en een extra zak bij.
    JPThien a la Guus Flater.jpg

Ik doe mijn best om z.s.m. te reageren op een mogelijk bod. Maar wees aub een beetje geduldig, Guusie heb het erg druk.
    Nou moe ......

Ik weet niet waarom er nog niet één redelijk bod is gedaan. Een mogelijke reden zou kunnen zijn dat deze houtmotafzuiger maar 1 pk heeft en niet werkt op krachtstroom? Of dat de op de foto aanwezige blauwe tonnen jullie op het verkeerde been zet.
    De HBM is echt als nieuw en 3 keer (gedurende enkele minuten) aan geweest. Als deze HBM net zoveel lawaai zou maken als mijn gewone stofzuiger, zou ik mij schamen om deze te koop aan te bieden. Even voor de duidelijkheid, deze gaat de deur uit omdat ik een kleine Starmix-stofzuiger TS1214RTS heb aangeschaft.
    Nou moe ......

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guus Flater Bekijk Berichten
    Ik weet niet waarom er nog niet één redelijk bod is gedaan.
    Misschien omdat je zelf al aangeeft dat hij niet lekker werkt met de kleinere gereedschappen. Dat schrikt de meeste mischien af.

Ik schaaf en zaag met handgereedschap, zonder stekker.
    Daar past de slang niet op.
    Evengoed succes met de verkoop.
    Groeten, Raymond

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Het is een spanenzuiger, die is sws niet bedoeld voor kleine gereedschappen. Daarvior is de starmix veel beter. Als je m op een vvd bank, zaagtafel oid aansluit, werkt hij wel goed..

Ik heb er 1, anders had ik het wel geweten.

ik heb je een PM gestuurd

Ik ben gewoon eerlijk en wil niemand bedonderen of voorliegen.
    @ Prein. Bericht ontvangen en beantwoord.

Ik heb nu nachtdienst en daarom slaap ik overdag (zoals gewoonlijk).
    Nou moe ......

Ik heb nog ruzie met de indeling van mijn schuurtje Guus, ik heb stofafzuiging nodig maar deze is gewoon te groot voor me zoals het er nu naar uitziet.

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guus Flater Bekijk Berichten
    Ik ben gewoon eerlijk en wil niemand bedonderen of voorliegen.
    Geenszins naar jou gericht, Guus. Het wordt gewaardeerd dat je eerlijk bent. Het was een antwoord op Viepert z'n post. Ik ben er ook op de "harde" manier achter gekomen dat het niet zo werkt. Daarna ben ik me eens goed gaan inlezen. (typisch Richie.. )

@ Wimmel. De HBM neemt aan ruimte 65 x 40 cm ruimte in. (Die blauwe tonnen op de foto blijven bij mij. )
    Ik kan je voor stofafzuiging met electrisch handgereedschap een Starmix aanraden.
    Nou moe ......

Forum Rechten