3 projectje voor mijn vader

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Zo ga hier 3 projectjes uit tekken voor mijn pa
omdat ik een maand of 6 niet mag werken inverband met mijn gebroken enkel

eerste project

tuinhuis met vogelkooie aangebouwd

tweede project

kippen hok voorbeelden welkom

derde project

uitbreiden werk kot met stapelplaats brandhout en een overdekte gang van wAndel pad naar werk kot


grtz
 
Laatst bewerkt:

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
oei een gebroken fnkrl.
die zijn knap lastig.

ff zonder dollen.
Hoop dat je er snel bovenop komt.
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Is ambetand wandt mijn project kasten wand garage ligt stil nu anders was mijn werk volgende week schilderen
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Met een gebroken fnkrl kun je blijkbaar heel wat werk verzetten, maar natuurlijk niet voor je baas.


Mag er 6 weken niet op staan en de docter die mijn enkel geopereerd heeft dat het 6 maanden kan duren dat ik mag terug werken
 

pdjonghe

Actieve deelnemer
5 jan 2013
34
0
Gent, België
Voor de hobby heb je nu wel even tijd om nieuwe projectjes uit te dokteren. Hou de moed erin en herstel goed. Dit is mijn kippenhok. Frame uit geïmpregneerde SLSsen. Voor- en achtergevel uit betonplex met wanden en dak uit thermisch verduurzaamd vuren. Deurtje is een ikeasnijplank en hangt aan een automatische hokopener. Die is in elk geval zeer handig als er vossen in de buurt zijn.

11049632_10153262062581963_4258714158335887989_n.jpg
 
Laatst bewerkt:

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.755
145
Rotterdam
Ik dacht even dat je type-vinger in het gips zat, maar nietemin heel vervelend en beterschap.
Nu heb je inderdaad wel de tijd om plannen uit te werken.
Succes!
 

Okke

Actieve deelnemer
29 mei 2010
521
15
Soms moeten we de tekst een klein beetje ontcijferen. ;)

dat is wel een understatement :p .
De combinatie van Belgisch, zinnen die niet afgemaakt worden en heel veel typfouten maakt het doorgaans erg lastig om na 1 keer lezen te begrijpen wat er nu precies verteld wordt.
 

Woodjohn

Actieve deelnemer
17 feb 2015
219
0
dat is wel een understatement :p .
De combinatie van Belgisch, zinnen die niet afgemaakt worden en heel veel typfouten maakt het doorgaans erg lastig om na 1 keer lezen te begrijpen wat er nu precies verteld wordt.

Combinatie van Belgisch bestaat niet. Vlaams, Frans en Duits misschien, laat nu Driffter even zijn topic leiden ik denk dat hij al lijden genoeg heeft met zijn fnkrl ;)

Beterschap Drifterke
 

werkbank

Actieve deelnemer
30 dec 2012
404
0
betekom belgië
Hella RC,
hoe ga je die drie projecten uittekenen?
heb je al een opmetingsplannetje van de bestaande toestand?
ga je het Sketchup-tekenprogramma gebruiken?
leuk om aan te leren als je aan bed en krukken geketend ligt:)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.