Multiplex vloerlamp

KevK

Nieuw lid
11 feb 2016
8
0
Bedankt al aan iedereen voor de reacties!

nu zou ik nog wel graag willen weten of dit gekocht zou worden? ( mits de nodige verbeteringen)

zou u dit kopen? En wat zou je er voor geven?

zou leuk zijn om te weten en je zou me er een groot plezier mee doen om hier wat feedback over te geven.
 

korte

Actieve deelnemer
2 sep 2015
295
0
Feedback:

1. Leuke lamp, niet vernieuwd (maar ik vind hem leuk) qua design
2. Gezien het gewicht beperkt tot vloerlamp, voor een tafellamp al snel te fors. Als je hem uit lichter materiaal maakt zou je er mogelijk ook een hanglamp van kunnen maken wat je publiek mogelijk vergroot
3. Zeer specifieke stijl, dus beperkte interesse wat niet wil zeggen dat er geen markt voor is
4. Er zijn tegenwoordig veel mensen die lampen maken waardoor het aanbod ook hoog is.


Maar wat Let je om er nog 1 te maken, die te perfectioneren op de punten waarvan je bij deze lamp hebt geleerd en slinger hem op marktplaats. Is er veel interesse dan kan je er misschien wat meer maken. Succes.
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.114
241
Goeree-Overflakkee
Ik ben de laatste tijd op zoek naar (plafond) lampen voor oa. mijn woonkamer. In heel wat winkels geweest. De meeste lampenwinkels verkopen allemaal dezelfde soort lampen. En dat is meestal niet mijn smaak. Nog maar één winkel gevonden, met in ieder geval mooie hanglampen. Helaas stevig aan de prijs.

Wat ik mis zijn lampen die neutraal zijn kwa uitvoering. Modern en onopvallend zie ik ze graag. Jouw lamp valt daar niet echt onder, maar vind ik wel mooi. In een Ikea-vorm zou deze misschien nog wel eens kunnen aanslaan. Oftewel zelf af te monteren.

Misschien kan je een systeem bedenken met losse onderdelen, die erg snel te monteren zijn. Plug en play?
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Ik ben de laatste tijd op zoek naar (plafond) lampen voor oa. mijn woonkamer. In heel wat winkels geweest. De meeste lampenwinkels verkopen allemaal dezelfde soort lampen. En dat is meestal niet mijn smaak. Nog maar één winkel gevonden, met in ieder geval mooie hanglampen. Helaas stevig aan de prijs.

Wat ik mis zijn lampen die neutraal zijn kwa uitvoering. Modern en onopvallend zie ik ze graag. Jouw lamp valt daar niet echt onder, maar vind ik wel mooi. In een Ikea-vorm zou deze misschien nog wel eens kunnen aanslaan. Oftewel zelf af te monteren.

Misschien kan je een systeem bedenken met losse onderdelen, die erg snel te monteren zijn. Plug en play?

Bijtel; ik weet niet of het iets voor je is maar je kan ook met een 3d printer je eigen lampen maken, heb je in ieder geval iets aparts.
Je hebt van die makerspaces waar je een printer kan huren per uur of je koopt 'm zelf, al vanaf honderd euro heb je zo'n apparaat, heb je nog een hobby erbij.
Hier wat voorbeelden; https://www.google.nl/search?q=3+d+...b1tp3LAhWDuBQKHf5zDqYQsAQIKg&biw=1600&bih=766
En printers; http://www.3dprimeur.nl/3d-printers/10-goedkope-3d-printers-voor-thuis/
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.114
241
Goeree-Overflakkee
Grappig. Mooie voorbeelden ook.

Zelf printen is alleen niet echt realistisch. Een lamp is veel te groot. Ook in delen printen gaat niet echt werken. Als ik iets zelf ga maken, dan liever in hout :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.