Open dag bij dehoutdraaierij.nl

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.689
2.567
Gaanderen
Net terug uit nieuw wehl. Mooie ruimte ronald. Ik had niet verwacht dat er rond10.30 uur al zoveel bezoekers waren. Eigenlijk iets te veel om alles goed te bekijken binnen. Slachtoffer van je eigen succes.
 
Vanmorgen genoten van de open dag bij Ronald Kanne.

Allemaal bedankt voor jullie uitleg en geduld.
Rick bedankt voor de mooie stukjes hout.
Ronald bedankt dat wij kennis konden maken met jouw nieuwe werkplaats en jouw vakmanschap. Ook iedereen bedankt die voor de inwendige mens heeft gezorgd de koffie was heerlijk.

Gr Edwin

IMG_5180.jpg

IMG_5166.jpg

IMG_5179.jpg

IMG_5169.jpg

IMG_5167.jpg

IMG_5168.jpg
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ik heb je een paar dagen geleden een Pm gestuurd ;) Sirjacobs is zo vriendelijk om tijdens de rit huiswaarts even te stoppen in de buurt van Antwerpen.

Ik heb de zaag aanSirJacobs afgegeven, nu maar hopen dat het stuk hout niet zo hard is aangekomen dat hij pardoes vergeet deze aan jou af te geven :p
 

Rien van Lieshout

Actieve deelnemer
20 sep 2012
699
1
Oostelbeers
Ik heb vandaag een hele mooie dag gehad, (en met mij nog heel veel andere mensen).
Weer wat gereedschap rijker en ook weer wat gezichten gezien die bij de forum-namen horen.
Volgens mij heb ik ook een Ronald gezien die nooit verwacht had dat er zoveel mensen zouden langskomen.
Goed verzorgd Ronald, bedankt voor de leuke dag.
 

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Ik heb een fantastische dag gehad. Ik zit even foto's te kijken en zie mensen die ik in vanmiddag niet gezien heb.
Hartelijk dank aan iedereen die gekomen is, het was super leuk! Ik denk dat ik al op tijd op bed lig vanavond.... :)
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
@toxiq : Mooie film !! Die Ronny heeft echt een boel draaiwerk gedaan. Indrukwekkend !!

@ronald : Bedankt voor de uitnodiging. Was een toffe dag !

2016-03-28 11.00.37.jpg

2016-03-28 11.00.22.jpg

2016-03-28 13.02.03.jpg

2016-03-28 15.06.20.jpg
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ik heb de video opnieuw gerenderd, hij ziet er hier nu beter uit, helaas doet youtube een hoop van de kwaliteit teniet, ik heb geen idee of dat aan te passen is, het originele bestand ziet er hier beter uit dan de youtube video (jammer)

Toch deel ik hem nog maar even

<br>
 
P

Pel

Guest
Mooie video Toxiq, een cameraman van de NOS had de opname van deze uitstekende vakman zeker niet beter gemaakt.

Groet Pel.
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Hehe Ronald,

We gaan met mijn ouders, zus, neefjes en nichtjes en wat vrienden een lang weekend op vakantie waarna er een man of 4 nog een paar dagen extra blijven. Waarheen? Dat mocht niemand weten, we kregen in de dagen voor we vertrokken wel wat aanwijzingen.

Nu zit ik te puzzelen met de aanwijzingen en we zitten zo'n 23 km van Bronkhorst af, 8 km van de rose hangbrug en ruim 8 van de Vijverberg. Dus ik weet nu voor 99% zekerheid waar we zitten en dat is volgens mij nog geen 10 km van jou af. Ik zal eens kijken of ik die overige paar knakkers kan enthousiasmeren om eens bij jou binnen te wippen. Mits dat natuurlijk mogelijk is?
 

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Hehe Ronald,

We gaan met mijn ouders, zus, neefjes en nichtjes en wat vrienden een lang weekend op vakantie waarna er een man of 4 nog een paar dagen extra blijven. Waarheen? Dat mocht niemand weten, we kregen in de dagen voor we vertrokken wel wat aanwijzingen.

Nu zit ik te puzzelen met de aanwijzingen en we zitten zo'n 23 km van Bronkhorst af, 8 km van de rose hangbrug en ruim 8 van de Vijverberg. Dus ik weet nu voor 99% zekerheid waar we zitten en dat is volgens mij nog geen 10 km van jou af. Ik zal eens kijken of ik die overige paar knakkers kan enthousiasmeren om eens bij jou binnen te wippen. Mits dat natuurlijk mogelijk is?

He Wimmel,

Dat klinkt alsof je bij mij in de straat in een caravan zit! :) Je bent enorm welkom!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.