Open dag bij dehoutdraaierij.nl

Rien van Lieshout

Actieve deelnemer
20 sep 2012
699
1
Oostelbeers
Is dat een waarschuwing Rien? :)

Ja absoluut, een waarschuwing voor de bewoners van Nieuw-Wehl.
Ze zullen vast komen staan in het drukke verkeer op 2e paasdag, alle toegangswegen naar het dorp zullen dichtzitten.
Extra politie inzet om dit probleem op te lossen.
Hier zal in de gemeenschap nog lang over nagepraat worden.
Maar dan staat het dorp NIEUW-WEHL ook voor altijd op de kaart.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat er een standbeeld wordt opgericht ter ere van Ronald?
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Ja absoluut, een waarschuwing voor de bewoners van Nieuw-Wehl.
Ze zullen vast komen staan in het drukke verkeer op 2e paasdag, alle toegangswegen naar het dorp zullen dichtzitten.
Extra politie inzet om dit probleem op te lossen.
Hier zal in de gemeenschap nog lang over nagepraat worden.
Maar dan staat het dorp NIEUW-WEHL ook voor altijd op de kaart.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat er een standbeeld wordt opgericht ter ere van Ronald?

Hehe, ik doe een gokje en Ronald mag dan zelf het standbeeld draaien, net als de paaltjes.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Sam, mocht ik de zaag mee moeten nemen moet het wel strak gecoordineerd worden, zondag is mijn vrouw jarig en zaterdag vieren we het met een grote groep fam/vrienden
Ik kan dus zaterdag alleen in de voormiddag de zaag in ontvangst nemen, zondag ben ik waarschijnlijk weg (niet zeker)
 

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
@Ronald: nee dat ben ik niet voor zover ik weet :) Als je weet wie het is, mag je uiteraard me even introduceren ivm vervoer van de zaag ;)

@Toxiq: working on it! Ik hoop dat ofwel Rien ofwel Sirjacobs zo vriendelijk willen zijn om de zaag binnen bereik te brengen :)
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Ik vernam net dat mijn vrouw morgen richting Doetinchem wil rijden de kans is groot dat de Tom Tom dit via nieuw wehl aangeeft. Tot morgen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.