natuurlijke kleur behouden

dudems

Nieuw lid
27 jun 2017
4
0
Zacht hout blijft zacht hout hoeveel laklagen je er ook overheen legt, uiteindlijk zal je toch een bepaalde evenwicht moeten zoeken met de lagen en een acceptabele hardheid creeren. Over het algemeen zal 3 tot 4 lagen het resultaat opleveren dat je beoogt.
Ik gebruik een bijzettafel van douglas met Skylt erop en daar zitten 3 lagen op en het is mij nog niet opgevallen dat daar deuken inzitten.

Ok, dan ga ik het maar proberen, en hopen dat het iig iets harder wordt en ik erop kan schrijven zonder sporen achter te laten in de tafel, en anders, back to the drawing board! Bedankt!
 

dudems

Nieuw lid
27 jun 2017
4
0
oftoch eens kijken waarom jij het voor elkaar krijgt met je pen zoveel druk uit te oefenen dat je het in je hout kan lezen... ;-)

Haha wellicht :p maar zo hard druk ik niet.. weten jullie trouwens of skylt nog een beetje UV bescherming heeft? Ik wil graag zo veel en zo lang mogelijk het mooie roze en wit wat het hout heeft behouden.
 

dudems

Nieuw lid
27 jun 2017
4
0
Heb er nu lagen skylt op zitten, ziet er goed uit! zal later nog een keer foto's plaatsen. Wel nog een vraagje: ik wilde als laaste laagje een laagje skylt titanium eroverheen doen. Heeft iemand hier ervaring mee? Verkleurt het alsnog als je het op de lagen skylt original doet, of blijft de kleur hetzelfde als met skylt original? op sommige site staat er namelijk dat de verkleuring dan tussen original en titanium komt te liggen, wat ik gek zou vinden..
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.