Fein multimaster of supercut

kitt1977

Actieve deelnemer
19 jun 2015
338
0
Harelbeke,Belgie
Ik heb een bosch GOP 10,8 volt .. voor wat ik die gebruikt voldoet die prima .

Wel mis ik het snelspan systeem , en 10,8 volt is mss niet zoooo krachtig maar krachtig genoeg voor mij .

Gebruk die vooral vooor bijvoorbeeld in osb uitsparingen te zagen voor inbouwbakjes .

Heb er ook al aangedacht om mss ooit een 230V te kopen .. neig dan wss ook voor de fein 350 .

Ik gebruik trouwens oook zaagjes van de lidl of action .. kosten idd fractie van echt bosch of feins .. maar zijn natuurlijk niet zo goed ..
 

pw64kleinmeubel

Actieve deelnemer
15 dec 2015
105
0
Apeldoorn
Bosch Gop 350 was na 14 maanden op liep niet meer volgens de leverancier en fabrikant overbelasting! Nu heb ik juist het zwaarste type van Bosch gekocht voort het zwaardere werk(uitsnijden van Kitvoegen bij het glas zetten). Verder af en toe op moeilijke plaatsen wat hout(Vuren) weg zagen. Was geen coulance en ik had machine maar moeten registreren voor de verlengde garantie.
Dus op dat moment Alle Bosch machines ingeruild voor Milwaukee! Erg tevreden over dit merk
Ook de Bosch Gop 10,8 gehad deze heeft het probleem dat de vork die een draaiende beweging omzet naar een oscillerende beweging afbrak. Misschien logisch omdat dit een vrij lichte machine is maar dit probleem nog niet gehad met een milwaukkee. Kortom voor mij heeft Bosch geheel afgedaan omdat ik van mening ben dat niet alleen kwaliteit telt maar zeer zeker ook de afhandeling van garantie!
Groetjes Peter-Willem
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.