even voorstellen

lukgjes

Nieuw lid
2 feb 2016
12
0
Hallo,
Mijn naam is Ed. 57 jaar jong en wil mij gaan bezighouden met houtbewerking in de garage. Al veel gelezen op deze site. Mijn eerste stap wordt het maken van een verrijdbare werktafel waar ik mijn machines in kan verwerken. Daarna een goed afzuigsysteem. Ik wil eerst gaan investeren in de werkomgeving en daarna aan de gang met een eiken tafel en wellicht wat kinderspeelgoed.
Tips over werktafel en/of stofafzuiging altijd welkom.
Mvrgr
Ed
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Welkom Ed !!

Goed plan om eerst de werkplaats op orde te brengen voordat je grote hoeveelheden zaagsel en stof gaat produceren. Ben benieuwd naar de ontwikkelingen.
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.755
145
Rotterdam
Welkom op het forum.
Ik ben nog steeds met de werkplaats bezig. Dat lijkt wel een doorlopend project.
Elke keer als er een stuk gereedschap bijkomt heb ik weer te weinig opslagruimte. Of ik ontdek dat zagen op de werkbank niet zo handig is en dat ik er nu een zaagbok bij wil hebben zodat ik mijn knie er op kan rusten.
 

lukgjes

Nieuw lid
2 feb 2016
12
0
Bedankt voor het warme welkom allemaal.
Ik ga proberen jullie op de hoogte te houden van de ontwikkelingen binnen de garage.
Mvrgr
Ed
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.