Een "schilderij" van hout

Woruta

Actieve deelnemer
23 mei 2013
393
0
Haarlem
Vandaag kreeg ik de mailing van Masave, met daarin wat prachtige gespiegelde setjes. Een van zijn commentaren zette me aan het denken, namelijk dat een setje zo mooi was, dat je hem wel aan de muur zou willen hangen...

Nou, waarom niet?


Sierlijstje maken van mooi geeboniseerd hout ofzo en daarin een paneeltje van een mooi stuk hout.
Is er iemand die zoiets aan de muur heeft hangen?

Gr! Wouter
 

Lars.

Post veel
26 nov 2014
848
63
Thuis
Ik heb geen gespiegeld setje aan de muur hangen maar wel mooie plank ziricote!
SAM_4602.jpg
Eigenlijk speciaal ook gekocht om op te hangen :):)
 
P

Pel

Guest
Lars, ben voorzichtig met zulke foto's te laten zien, een kennis van mij, groot verzamelaar van wapens, heeft de helft van zijn omvangrijke collectie in moeten leveren door enkel ambtelijke azijn pissers.

Groet Pel.
 

Lars.

Post veel
26 nov 2014
848
63
Thuis
Lars, ben voorzichtig met zulke foto's te laten zien, een kennis van mij, groot verzamelaar van wapens, heeft de helft van zijn omvangrijke collectie in moeten leveren door enkel ambtelijke azijn pissers.

Groet Pel.

gelukkig weet ik precies wat wel en niet mag, al de wapens zijn 100% legaal:) Het enige probleem is dat de politie zelf hier niet altijd op de hoogt van is:p
 
P

Pel

Guest
gelukkig weet ik precies wat wel en niet mag, al de wapens zijn 100% legaal:) Het enige probleem is dat de politie zelf hier niet altijd op de hoogt van is:p


Dat dacht die kennis van mij toen ook maar was wel de meer als de helft van zijn collectie kwijt, hij had geweren met dicht gelaste loop, kwam de opmerking, dat als hij dat uit ging boren dat het weer een gevaarlijk schietklaar wapen was! Hij heeft er heel, heel veel gezeik mee gehad, ik denk maar aan het gezegde, wat niet weet wat niet deerd.

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.