Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Een "schilderij" van hout

Vandaag kreeg ik de mailing van Masave, met daarin wat prachtige gespiegelde setjes. Een van zijn commentaren zette me aan het denken, namelijk dat een setje zo mooi was, dat je hem wel aan de muur zou willen hangen...

Nou, waarom niet?

Sierlijstje maken van mooi geeboniseerd hout ofzo en daarin een paneeltje van een mooi stuk hout.
    Is er iemand die zoiets aan de muur heeft hangen?

Gr! Wouter

Ik heb geen gespiegeld setje aan de muur hangen maar wel mooie plank ziricote!
    SAM_4602.jpg
    Eigenlijk speciaal ook gekocht om op te hangen
    Tijd voor een ''wijze'' quote:
    ''Alleen de domme ruimen op, de geniën overzien de chaos...''

Pas geleden twee setjes fineer gekocht voor dit doel. Als ik er aan begin zal ik het proces vastleggen en posten.
    Met vriendelijke groet,

Martijn.

Met de fouten die ik maak, creeër ik

www.facebook.com/willemsontwerp
    http://www.willemsontwerp.nl/

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Lars, ben voorzichtig met zulke foto's te laten zien, een kennis van mij, groot verzamelaar van wapens, heeft de helft van zijn omvangrijke collectie in moeten leveren door enkel ambtelijke azijn pissers.

Groet Pel.
    Hout wirktj.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lars. Bekijk Berichten
    Ik heb geen gespiegeld setje aan de muur hangen maar wel mooie plank ziricote!
    SAM_4602.jpg
    Eigenlijk speciaal ook gekocht om op te hangen
    Je hebt de boel wel moeten beveiligen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pel Bekijk Berichten
    Lars, ben voorzichtig met zulke foto's te laten zien, een kennis van mij, groot verzamelaar van wapens, heeft de helft van zijn omvangrijke collectie in moeten leveren door enkel ambtelijke azijn pissers.

Groet Pel.
    gelukkig weet ik precies wat wel en niet mag, al de wapens zijn 100% legaal Het enige probleem is dat de politie zelf hier niet altijd op de hoogt van is
    Tijd voor een ''wijze'' quote:
    ''Alleen de domme ruimen op, de geniën overzien de chaos...''

Gelukkig heeft de politie ook modernere wapens .

Leuke verzameling Lars!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wimmel Bekijk Berichten
    Gelukkig heeft de politie ook modernere wapens .
    Dat denk je maar. Bij Jaap in Friesland rijd de politie (lees veldwachter) nog op varkens en schieten ze met een katapult.
    Groet,
    Pieter

www.houtdraaien.com

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lars. Bekijk Berichten
    gelukkig weet ik precies wat wel en niet mag, al de wapens zijn 100% legaal Het enige probleem is dat de politie zelf hier niet altijd op de hoogt van is

Dat dacht die kennis van mij toen ook maar was wel de meer als de helft van zijn collectie kwijt, hij had geweren met dicht gelaste loop, kwam de opmerking, dat als hij dat uit ging boren dat het weer een gevaarlijk schietklaar wapen was! Hij heeft er heel, heel veel gezeik mee gehad, ik denk maar aan het gezegde, wat niet weet wat niet deerd.

Groet Pel.
    Hout wirktj.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door O Peatey Bekijk Berichten
    Dat denk je maar. Bij Jaap in Friesland rijd de politie (lees veldwachter) nog op varkens en schieten ze met een katapult.
    hier ook nog.
    tuute.JPG

Forum Rechten