Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: copieerring

copieerring

Beste forummers

Al enige tijd ben ik opzoek naar een copieerring diameter 24 voor mijn festool of 2000 bovenfrees.
    Is er iemand die er eentje heeft die ik kan overnemen.
    Omdat de onderdelen voor mijn frees vorig jaar uit de handel zijn genomen is deze niet meer te bestellen.

Alvast hartelijk bedankt

Peter

Mams ma

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Ik ben op zoek voor de of 2000. Welke u omschrijft is voor de of 2200.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterl Bekijk Berichten
    Mams ma

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Ik ben op zoek voor de of 2000. Welke u omschrijft is voor de of 2200.
    bij de zelfde ijzerboer.
    http://www.ijzerhandel.nl/kopieerrin...4-of-2000.html

he dat zou fijn zijn, ga ze morgen eerst bellen. Ik had er 1 bij toolnation besteld daar stond op de site ook de juiste afgebeeld, maar ik kreeg die van de 2200 geleverd.
    Na een telefoontje naar toolnation bleek dat de juiste niet meer leverbaar was. Omdat ook de levering lang duurde, hebben ze het toch keurig opgelost. Ik kreeg m,n geld terug en de gekregen ring mocht ik houden.

gr peter

En Peter ?
    geslaagd?

gr Menno

Hoi menno

Nee helaas het is niet gelukt. Hij staat overal goed op de site maar in werkelijkheid is het de ring voor de of 2200. Ook bij de ijzerhandel. Nu kreeg ik een tip van de ijzerhandel om in m.n 30 mm ring een bus van 24 telaten zetten. Is navragen of dat haalbaar is.

Gr peter

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Hoi Peter, wat dacht je hier van? Deze komen er nog bij.

Dan heb je gelijk een hele set tot je beschikking, en als je een andere frees koopt, koop je gewoon de daarbij horende set en dan kan je de geleidebussen daarop gebruiken.

Forum Rechten