Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Onderwerp: Leuke bestelling :)

Leuke bestelling :)

Krijg net een telefoontje:

"Wim, weet je nog die pen welke ik cadeau heb gehad van je?"
    'Ja natuurlijk, heb je er een beetje schik van?'
    "Ja, en ik gebruik hem op het werk. Nu zit ik op dit moment in een vergadering en onze directeur welke nu naast me zit zag mijn pen en vroeg waar die vandaan kwam. Dus ik heb hem verteld dat je die zelf maakt. Nu wil hij graag weten wat ze kosten enzo en ik moest je gelijk even bellen"

Lang verhaal kort: Ik heb nu een bestelling om in een weekje tijd 15 pennen te draaien, van verschillende soorten hout, verschillende kleuren materiaal, en naar mijn eigen keuze of ze wel of niet gesegmenteerd zijn. Men wil voor 15 man pennen welke ze zelf uit mogen kiezen.

Nu heb ik nog voor iets meer dan 20 pennen materiaal liggen voor het Sierra model, zowel met als zonder stylus tip, en ik heb nu toegezegd deze allemaal te maken, te leveren en degene welke over blijven na het kiezen krijg ik dan terug. Zo is er minder kans dat iemand ontevreden is over de pen wat eventuele extra verkoop positief beïnvloed. Dankzij Rick heb ik nog meer dan genoeg pen blanks van 8-10 verschillende houtsoorten. Ik hoef alleen maar een extra lading CA bij de Action te gaan halen.

Ik ben ff een blije rakker nu .

Mazzelkont
    Leuk voor je
    Groet,
    Pieter

www.houtdraaien.com

Gefeliciteerd! Zo zie je maar; de beste reclame is mond op mond reclame!
    Met vriendelijke groet, Ronald

Ik heb het afgelopen half jaar soms inderdaad pennen weggegeven aan goede vrienden en familie voor verjaardagen/feestdagen en er komt eigenlijk altijd wel een extra pen uit voor verkoop. Deze keer iets meer .

Dus ja, je hebt helemaal gelijk.

Dat is een leuk bericht!
    En het wordt helemaal leuk als je er iets aan over kan houden. Dat kan je dan weer mooi in de hobby investeren.
    Groeten, Raymond

Hehe, ze vroegen niet wat het kostte maar of het onder een bepaald bedrag gehouden kon worden. Laten we zeggen dat ik na aftrek kosten bijna de helft van mijn Jet 1221VS terug verdiend heb.

Nice ! Altijd leuk als iemand je werk kan waarderen en dat daaruit een order voortkomt. Succes !
    Met vriendelijke groet,

Martijn.

Met de fouten die ik maak, creeër ik

www.facebook.com/willemsontwerp
    http://www.willemsontwerp.nl/

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Geweldig Wimmel!
    Nu wordt het wel werk. Maar wel leuk werk :-)

Leuke klus Wim en dit is te overzien.

Ikzelf zou er niet blij van worden Wim.
    Allereerst heb ik na 48 jaar bouwtimmerman veel te dikke vingers voor dat fijne priegelwerk.
    En zoveel van hetzelfde, ook nog in vrij korte tijd, nee niets voor mij.

Maar zo hebben we denk ik allemaal onze voorkeur voor wat we graag maken.
    Ik waardeer jou werk zeker wel en ik vind het voor jou dus ook hardstikke leuk dat je zo'n opdracht krijgt.
    En ik ben er ook zeker van dat jij de opdrachtgever niet gaat teleurstellen.
    Veel (pen)draaiplezier.
    Gr.Rien.

Forum Rechten