De houtquiz deel VI

Welke houtsoort is dit?

  • Yang

    Stemmen: 0 0,0%
  • Afzelia

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kambalah

    Stemmen: 0 0,0%
  • Yarrah

    Stemmen: 0 0,0%
  • Balsa!

    Stemmen: 0 0,0%
  • Okoume

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

Lars.

Post veel
26 nov 2014
848
63
Thuis
De week is voorbij en het antwoord van vorige week was..........











Linde!!!!

Het was geen makkelijke maar toch een redelijk aantal die het goed hadden:)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hieronder de volgende vraag...

SAM_4923.jpg
 
Laatst bewerkt:
P

Pel

Guest
Lars, dat was moeilijk te zien dat het linde was vond ik omdat het hout geschuurd was, daarom zat ik te eigenlijk al weer te twijfelen daarom had ik spint van noten gegokt. Maar ik vind het verdomd moeilijk zo van foto zonder dat je kunt ruiken en voelen. Maar goed daarom is het ook een quiz niewaar, en het is ook nog eens leerzaam.

Groet Pel
 

Lars.

Post veel
26 nov 2014
848
63
Thuis
Lars, dat was moeilijk te zien dat het linde was vond ik omdat het hout geschuurd was, daarom zat ik te eigenlijk al weer te twijfelen daarom had ik spint van noten gegokt. Maar ik vind het verdomd moeilijk zo van foto zonder dat je kunt ruiken en voelen. Maar goed daarom is het ook een quiz niewaar, en het is ook nog eens leerzaam.

Groet Pel

Ik zat zelf ook te denken hoe goed ik het zou doen met deze quiz, waarschijnlijk ook niet al te best :p De laatste paar keer had 2/3 het ook fout wat nogal logisch is vind ik. Qua kleur kan er onderling ook best wel wat variatie zijn wat het ook lastiger maakt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.