Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13
    qua service ben ik er wel over te spreken. Ooit eens 2 linten gehad die na een tijd gebroken waren. Zonder verdere vragen kunnen terugsturen en Ian stuurde ze snel gerepareerd terug, zonder extra kosten.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Kijk , als je wat bewaart dan heb je ook wat .
    Onderstaande zaagbladen heb ik eind Okt-2017 bij Tuff Saws besteld na overleg met Ian . Tot op heden alleen nog de 1/4 "-10 tpi gebruikt . Ik heb deze gebruikt voor zowel hard- als zacht hout en meestal niet dikker dan een paar cm , met zacht hout ook wel eens dikker, een cm of 4-6 soms met een uitschieter naar 10 -12cm . Stukken nooit niet langer dan 50-60 cm. Ik heb een Inca 260 en dat moest er apart bij vermeld worden bij de bestelling . Zie links onderaan bij : *** PAID WITH THANKS - ALL BLADES FOR AN iNCA lEFT-HAND BANDSAW ***

Ik wil nog wel opmerken dat ik , met het toen nieuwe zaagblad 1/4"-10 tpi , géén mooi zaagbeeld had en nu nog niet . Er staan, op steeds vaste afstand ,
    ribbeltjes op . Vlgs mij staat het blad strak genoeg , maar ja ik heb geen referentie met een andere machine . Het oude blad , dat op de machine zat toen ik hem kocht, had wel een mooier (lees :gladder ) zaagbeeld . Ik moet binnenkort toch eens een van de anderen uit gaan proberen .

Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      Rek. Tuff Saws.jpg
Bekeken:   129
Grootte:   55,8 KB
ID:        85608
    Laatst gewijzigd door Jan71; 10-03-19 om 23:36.
    Vr. groet , Jan

Ik heb 2 weken terug de mijne besteld:

• SuperTuff Carbon Bandsaw Blade - 3720mm x 1/8" x 18tpi
    • SuperTuff Fastcut Bandsaw Blade - 3720mm x 5/8" Fastcut
    • SuperTuff Sabrecut Bandsaw Blade - 3720mm x 1/2" x 3tpi Extra Set

Als een testje, ik hoop ze dit weekend te gaan testen

Ik maak wel een paar foto's van de resultaten, als deze bevallen bestel ik er nog een paar voordat de Brexit plaatsvindt.

Forum Rechten