aangeboden stam ebben, zonder spinthout, in uitzonderlijk diep zwarte kleur.

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Ik vind af nou niet echt de meest representatieve zaak voor houtprijzen. Compleet over the top daar....

Ik vind zowiezo houtprijzen over the top tegenwoordig, echt niet normaal wat je betaalt voor een leuk beetje noten of kersen.
Heeft alles te maken met de vraag op de wereldmarkt, wordt tijd dat er 'ns wat mensen doodgaan zou je bijna denken.
Ik heb nog een paar rechte stammetjes ebben liggen van 15 jaar geleden maar het was toen ook al duur bij de fijnhouthandel in Amsterdam.
 

Pine

Actieve deelnemer
6 nov 2015
552
8
Wat ik wel jammer vind van dit topic is dat ik ook kan zeggen dat ik een stam rio pallisander heb liggen waar ik vanaf wil ,gevolg vele opgewonden meubelmakers die al kwijlend over hun scherm hangen in de hoop een glimp er van op te vangen of een smak geld er aan uit te geven .
En dan lekker niks meer laten horen .
Jammer
 

Lars.

Post veel
26 nov 2014
854
65
Thuis
Wat ik wel jammer vind van dit topic is dat ik ook kan zeggen dat ik een stam rio pallisander heb liggen waar ik vanaf wil ,gevolg vele opgewonden meubelmakers die al kwijlend over hun scherm hangen in de hoop een glimp er van op te vangen of een smak geld er aan uit te geven .
En dan lekker niks meer laten horen .
Jammer

Zonder foto begin ik al te kwijlen...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.