Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 24

GEZOCHT!!!!!!!!multiplex 9 mm 2mtr bij 4mtr

Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een multiplex plaat van 9mm dik en 2 bij 4 mtr.
    Moet wel een egale oppervlakte hebben.

wie weet waar ik dit kan verkrijgen?

Groet Gerardt

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2014
    euh, dat is een bijzondere maat. Ik denk dat je ze zo groot niet gaat vinden 5x10 voet is de grootste redelijk 'standaard' maat. maar 5x5 of 4x8 voet geeft een veel groter aanbod. Wat voor multiplex zoek je en waarom moet het zo'n groot (onhandelbaar) stuk zijn?

1530 x 3010 is het grootste wat wij kunnen leveren

Tja ik weet dat het een bijzondere maat is (het is voor een schilderij) en de persoon die dit zoekt wil geen naad zien die door het midden snijd.

Of als het er niet is is er een manier om de naad zo onzichtbaar mogelijk te maken ...?

Volgens mij kun je Bruynzeel hechthout platen bestellen die al gelast zijn, wordt voor boten vaak gebruikt. Of die op de breedte van 2 meter worden geleverd weet ik niet.

Fons

Zo'n plaat zal ook niet echt lekker vlak zijn denk ik

Hhmmm ik heb vroeger boten gebouwd van hechthout en maakte die lassen zelf met de stanleyschaaf, die zagen er toch best patent uit, en toen was ik geen ervaren bootbouwer/meubelmaker. Ik neem aan dat Bruynzeel die lassen machinaal maakt of freest. Overigens zijn er in de bootbouw verschillende slimme hulpstukken bedacht om zelf goede lassen te maken.

Fons

Er zijn grote maten platen leverbaar op bestelling. Schrik niet van de prijs.
    Even googlen op grote maten multiplex en kijk naat wat groothandels, zoals bv Emmerik/ Oldenboom

Dank Fons en Bob das een bruikbare tip
    Laatst gewijzigd door manual; 01-02-16 om 20:25.

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Of 2 platen aan elkaar lijmen en fineren....

Forum Rechten