Systainer kast

Geertjun

Actieve deelnemer
27 apr 2010
224
18
Holten
Haha, waarom is iedereen zo jaloers :? het is niet eens een echte werkplaats zoals de meeste hier op het forum hebben, het is een flinke garage van m'n ouders die er toch verder niks mee doen als een paar fietsen stallen... maargoed wel leuk die reactie's :D

Grondverf in een kleur die het uiteindelijk zal krijgen, dan heb je een betere dekking met de in mijn geval zijdeglans lak
 

Geertjun

Actieve deelnemer
27 apr 2010
224
18
Holten
Haha, nee ik zal de groene accenten niet vergeten!
Inmiddels de kast ook gemaakt, ben alleen nog wel aan het twijfelen of ik er wel of geen deurtjes voor maak, of alleen voor het bovenste leg-gedeelde van de kast.
Misschien ook wel jammer om zo iets moois achter een paar deurtjes te stoppen... :D

Attached files
 

Dries Haneborst

Actieve deelnemer
14 jun 2010
185
0
Goed gemaakt! Ik denk dat ik regelmatig een lade zou opentrekken alleen al voor het gevoel in een soort festool laboratorium te zijn.
 

Geertjun

Actieve deelnemer
27 apr 2010
224
18
Holten
Bedankt voor de reacties :D
Nee de kast is niet aan de muur bevestigt, opzich weegt de kast van zichzelf al aardig wat...
Als ik alles naar voren haal heeft de kast wel de neiging om naar voren te komen, maar is gelukkig (nog) niet gebeurd, valt wat aan te doen met een muurbevestiging inderdaad.

Het werkt iniedergeval geweldig dat systeem zo, niet meer dat geklik om net die systainer te pakken die helemaal onderop staat van de stapel.
 

Wander

Actieve deelnemer
4 mrt 2011
72
0
kon geen onderwerp vinden van een systainer. dus maar zo.

Ik wil graag al mijn schroeven, houtdraaibouten enz. kunnen opbergen. nu zat ik te denken aan een Systainer mini die kan overal in en overal op en zijn opelkaar te zetten ook, maar nu is de vraag kan in de Systainer mini en paar assortiment bakje van de kleuren groen, blauw rood geel. of raade jullie mij gewoon een gewoone systainer aan.

Bedankt voor reactie
 

WR1944

Oud hout
Als je een "gewone" Systainer gebruikt kan je die koppelen aan je overige Systainers. En je hebt te maken met een basismaat (wel verschillende hoogten). Let er wel op dat de nieuwe T-lock Systainers wel op de oude passen maar de oude niet op de T-locks. En niet alle oude interieurs passen in de T-locks.
Er zijn Sortainers met verschillende lade-configuraties. Keuze te over.
 

Wander

Actieve deelnemer
4 mrt 2011
72
0
Geertjun zei:
spitakiller zei:
vraagje: waar heb je de ladegeleiders vandaan?
De ladegeleiders komen van Ironware:
http://www.ijzerwarenwinkel.org/sch...closing-30kg-per-set-p-57.html?cPath=21_22_33


Nog even over de ladegeleiders: (goed opgemerkt trouwens) inbouwlengte is 350mm en de uittreklengte is 356mm, systainer is 295mm dus houd ik nog 70mm over daar gaat 2x 18mm af van voorfrontje en achterkant en houd ik dus 34mm over voor het deksel.
Toch bedankt voor het meedenken! ;)

Toch nog maar een vraag gaan stellen of opmerking, Geertjun jij hebt hier boven staan dat je nog 70 mm over houd, maar 356mm-295mm is toch 61mm, of heb ik het verkeert. dus dan is mijn vraag gaat het met die 61mm wel?
 

Geertjun

Actieve deelnemer
27 apr 2010
224
18
Holten
Zoals op de foto te zien is, lukt het openen van de systainer prima wanneer het op de lade staat...

Attached files
 

tegno9

Actieve deelnemer
1 okt 2011
49
0
Ik heb een vraagje: hoe heb je de verbindingen (zie foto 4) precies passend gemaakt? Gebruik je hier een cirkelzaagtafel voor? Ik zou dit graag willen weten, omdat ik voor een project binnenkort ook met deze verbindingen moet leren werken.
Heel mooi gereedschap trouwens, ben heel jaloers!!
 

tegno9

Actieve deelnemer
1 okt 2011
49
0
Ik heb nu op marktplaats ook op iemand gereageerd op een bovenfrees met een mooi prijsje. Ik hoop dat hij hem aan mij wil verkopen; kan ik ook aan de gang met die verbindingen ;)
 

Rudolf

Actieve deelnemer
28 jun 2010
262
0
Wat voor soort bovenfrees wil je kopen via Marktplaats.nl (link?)
Zo kunnen wij je adviseren als dit een goede koop is of niet ;).

Groeten Rudolf.
 

WR1944

Oud hout
Dat is het CSM-tafel systeem. Kijk maar eens in de catalogus of op het Internet. Je hebt inzetstukken voor zagen, bovenfrezen, decoupeerzagen en bandschuurmachines. De trekzaagtafels zijn iets anders alhoewel ze veel dingen gemeen hebben met de TS55/75/CSM-tafel combinaties.
Ik zag het op een demo-dag en was gelijk verkocht.
 

Oceans'11

Post veel
22 mrt 2013
967
0
NL, Drachten
www.oceans11.nl
Prachtige set spullen zeg!!! En inderdaad een mooie en praktische oplossing zo.
Vond het eerst jammer dat je alles ging verven, maar nu ik het eindresultaat zie kan ik niet anders zeggen dan dat het een mooi geheel is geworden.
Heb je dit alles gemaakt van massief beuken, of... ??

Groeten !
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.