Thijs stelt zich voor.

Thijs van ginderen

Nieuw lid
31 jan 2016
3
0
De pollen
Goedenavond


Mijn naam is Thijs, en ben 22 jaartjes jong. ik kom uit het mooie de pollen gelegen in de gemeente Twenterand. ( dit allemaal net iets boven Almelo. )
ik ben doordeweeks werkzaam als loodgieter / elektricien bij een klein installatiebedrijf. ondertussen al weer een dikke 4,5 jaar. ik ga elke dag met plezier
heen werken. maar toch als ik s'middag thuis kom kriebelt het wel weer een beetje. en mag ik graag aan de slag met hout ! hoofdzakelijk trekt mij toch wel het meubel
maken aan.

ik heb de laatste maanden aardig geïnvesteerd in men gereedschap. En dan voor in het elektrische gereedschap. ik heb het nog niet compleet maar naar mijn idee heb ik het al
aardig voor elkaar.

ik hoop hier een leuke tijd mee te maken op het forum, en natuurlijk veel te leren.

Groet.

Thijs vG
 

Lars.

Post veel
26 nov 2014
848
63
Thuis
Welkom op het forum! Heb je misschien wat foto's van je gemaakte werk, ik ben wel benieuwd:)
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Hoi Thijs, welkom op 't forum! Vergeet ook niet wat te investeren in wat handgereedschap, niet alles lukt even goed met elektrisch gereedschap. Een scherpe schaaf en een set scherpe beitels zijn vaak onontkoombaar! 't Hoeven geen dure te zijn, als ze maar vlak en scherp zijn. :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.