Hallo! even voorstellen. Zijn er nog meer vrouwelijke houtbwerkers?

koekjes op pad

Actieve deelnemer
Hallo, ik kijk al tijden op het forum als ik eens iets zoek, maar nu zal ik mijzelf toch eens voorstellen.

Ik ben Elizabeth, 45 jaar, en al jaren hobby-matig bezig met houten meubels maken van m.n. massief hout. Via cursussen en veel proberen worden de resultaten steeds beter. Er is ook een website van de projecten die ik heb gemaakt: www.hartgershout.blogspot.com. Puur voor de hobby, niets commercieels. Mijn ervaring is nl. wel dat het naast het werk niet meevalt om tijd te vinden, en dat de projecten dus vaak lang duren.

Ik ben trouwens benieuwd of er nog meer vrouwelijke houtbewerkers op het forum zijn...
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.736
398
Welkom! Je hebt je al goed kunnen uitleven zie ik :) Ik kan me wel vinden in het zoveel mogelijk gebruik maken van hardhout en enkel waar nodig gebruik maken van fineer.. Ik maakte onlangs trouwens een gelijkaardig klein doosje, van noten en kersenhout:

 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.778
932
Leeuwarden
Welkom op het forum!

Er zijn zeker meer vrouwen op het forum, de een wat actiever dan de ander natuurlijk. De forumleden zijn over het algemeen zeer belangstellend en behulpzaam en stellen bijdragen van idereen zeer op prijs, zeker met foto's en filmpjes.

Veel plezier hier!

Fons
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Welkom !! Ik heb net even je site bekeken, daar staat mooi spul tussen. Ik zie uit naar het eerste project wat je hier beschrijft. Altijd leuk om te zien hoe een ander zijn/haar projecten tot stand brengt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.