Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Hallo! even voorstellen. Zijn er nog meer vrouwelijke houtbwerkers?

Hallo, ik kijk al tijden op het forum als ik eens iets zoek, maar nu zal ik mijzelf toch eens voorstellen.

Ik ben Elizabeth, 45 jaar, en al jaren hobby-matig bezig met houten meubels maken van m.n. massief hout. Via cursussen en veel proberen worden de resultaten steeds beter. Er is ook een website van de projecten die ik heb gemaakt: www.hartgershout.blogspot.com. Puur voor de hobby, niets commercieels. Mijn ervaring is nl. wel dat het naast het werk niet meevalt om tijd te vinden, en dat de projecten dus vaak lang duren.

Ik ben trouwens benieuwd of er nog meer vrouwelijke houtbewerkers op het forum zijn...

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Welkom op het forum Elizabeth.

Groet Pel.
    Hout wirktj.

welkom. geslaagde projecten op je blogspot!

Welkom! Je hebt je al goed kunnen uitleven zie ik Ik kan me wel vinden in het zoveel mogelijk gebruik maken van hardhout en enkel waar nodig gebruik maken van fineer.. Ik maakte onlangs trouwens een gelijkaardig klein doosje, van noten en kersenhout:

Welkom op het forum!

Er zijn zeker meer vrouwen op het forum, de een wat actiever dan de ander natuurlijk. De forumleden zijn over het algemeen zeer belangstellend en behulpzaam en stellen bijdragen van idereen zeer op prijs, zeker met foto's en filmpjes.

Veel plezier hier!

Fons

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2014
    Welkom.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Welkom !! Ik heb net even je site bekeken, daar staat mooi spul tussen. Ik zie uit naar het eerste project wat je hier beschrijft. Altijd leuk om te zien hoe een ander zijn/haar projecten tot stand brengt.
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Welkom op dit mooie forum.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Welkom op het forum Elizabeth!

Forum Rechten