Weer een frees vraag.

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
Daarom kocht ik ook de Jof001 naast de tra001.
Met 1010watt genoeg power en lekker licht.
En heeft de zelfde spantangen en invaldiepte als de mof001
Alleen niet de rack an pinion verstelling in de greep.
 

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
De TRA001 is helemaal te zwaar uit de hand en voor het uit de hand frezen wil ik toch gaan voor de OF1010 van Festool om uit de hand te frezen daarom nu de MOF001 gekocht ook i.v.m. de prijs.
Voor dat gene wat ik er mee doe ruim zwaar/sterk genoeg voor de freestafel waar die uit eindelijk terecht gaat komen en op dit moment kan ik er ook mooi mee uit de hand frezen.
 

Knutselaertje

Actieve deelnemer
21 jul 2014
493
1
Zo op de foto is t echt 2 druppels water met mn tra001.. Maar kan wel wat vertekenen dus ��
 

Knutselaertje

Actieve deelnemer
21 jul 2014
493
1
Tis een mooie machine zeker. Denk ook zeker voldoende kracht voor de meeste weekzaamheden.
persoonlijk vind ik dat oranje al bijna net zo gaaf als dat grijs/ groen ��
 

Grizzly

Actieve deelnemer
30 jan 2015
115
0
Oosthuizen
Zo op de foto is t echt 2 druppels water met mn tra001.. Maar kan wel wat vertekenen dus ��

48271-02-1000.jpg
Er staat een sticker op de TRA001 met daarop 2400w.
Op de MOF001 staat die sticker niet.
Tevens heeft de MOF het hoogte verstel knopje (links) aan de andere kant zitten (achterzijde).
Hier zichtbaar op de TRA beide knoppen, zowel hoogte verstelling als als de vergrendel hendel.
Verder lijken ze inderdaad veel op elkaar.
 
Laatst bewerkt:

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Als je de plaat bedoelt die er onder kan dan is het antwoord nee.

Zoals op het plaatje te zien is daar zitten 2 bouten die de aanslag vast zet. Is dan net hoe geduldig/precies je het zelf verplaatst.
MOF001_web_600x450.jpg
 

Stuiver

Actieve deelnemer
12 aug 2016
166
2
Schagen
waarom heeft Festool nooit in zijn systainer een omdraaimogelijkheid ingebouwd?
met een simpele aanpassing maken ze een hoop mensen gelukkig!
 

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
En nu kan de Triton een vast plekje op de kop krijgen, vandaag een Festool OF 1010 Set aangeschaft :D
Net ook heel even een klein stukje gefreesd maar dat machientje werkt wel erg fijn ligt en makkelijk vast te houden, echt een heel verschil met zo'n MOF001.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.