Weer een frees vraag.

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
En nu kan de Triton een vast plekje op de kop krijgen, vandaag een Festool OF 1010 Set aangeschaft :D
Net ook heel even een klein stukje gefreesd maar dat machientje werkt wel erg fijn ligt en makkelijk vast te houden, echt een heel verschil met zo'n MOF001.
Kun je hier al wat meer over vertellen of eventueel een mooi review schrijven?
Mvg, :).
 

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Wat is er over te vertellen :rolleyes:

Een review schrijven hmm ik ben eigenlijk niet zo'n schrijver, wil het wel proberen maar zal dan niet direct zijn daarvoor wil hem dan wel eerst gebruikt hebben en niet zoals ik nu heb gedaan.
Al denk ik dat een review over de OF 1010 niet echt nodig zal zijn maar hoor het dan graag, en wat voor een punten zou je graag naar voren zien komen om te proberen?
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Wat is er over te vertellen :rolleyes:

Een review schrijven hmm ik ben eigenlijk niet zo'n schrijver, wil het wel proberen maar zal dan niet direct zijn daarvoor wil hem dan wel eerst gebruikt hebben en niet zoals ik nu heb gedaan.
Al denk ik dat een review over de OF 1010 niet echt nodig zal zijn maar hoor het dan graag, en wat voor een punten zou je graag naar voren zien komen om te proberen?
Volgens mij is de informatie op het internet niet altijd objectief, en is het fijn om de gebruikservaringen van een forumlid te lezen.
Mvg, :).
 

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Ja daar zit wat in gesponsord en zo, helaas wordt ik niet gesponsord dan had je ook niks aan mijn idee over de machine gehad haha
Na het gebruik van de machine zal ik eens proberen om iets van een review te maken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.