play button

Guillaume d

Actieve deelnemer
14 dec 2015
33
0
Sluit me volledig aan bij rjmulder...graag een goede omschrijving van wat je wil laten zien en een werkende link....
beste,
Er was iets mis gegaan met de link.
En de bedoeling van een filmpje is dat je er geen omschrijving moet bij plaatsen.
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Leuk hoor, maar denk je ook aan je longen, (stofzuiger, mondkapje, enz.)
Die van jou zijn nu nog goed en je moet daar je hele leven nog mee doen wees er zuinig op.

Mvg,:)
 

mark20v

Actieve deelnemer
3 jan 2016
315
73
Groningen
Mooi gemaakt, ook de montage van het filpmje en muziek.

Inderdaad zuinig op je longen zijn. Je hebt mooi gereedschap, een stofzuigertje kan er dan ook nog wel af lijkt me.
 

Wooper

Actieve deelnemer
4 jul 2011
183
0
Voor de gene die het niet weten. Youtube stuurt uploaders met veel subscribers 100.000 1 miljoen etc een plakkaat in de vorm van hun play button bij het behalen van dat aantal subscribers. Als een trofee voor hun goede werk!
 

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Het is weer een leuk filmpje en je idee om er dan geen tekst bij te hoeven plaatsen kan ik begrijpen maar alleen een link naar het filmpje is ook erg weinig en veel tekst hoeft er ook niet bij maar komt net iets anders over ;) en zorg inderdaad voor beschermende middelen je bent nog jong en je hebt 1 stel longen, ogen en oren gekregen en daar moet het mee doen dus wees er zuinig op de manier van de frees gebruiken vond ik ook een beetje eng eigenlijk.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.