Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: play button

play button

Laatst gewijzigd door Guillaume d; 30-01-16 om 21:47.

Ik kom bij een pagina waar ik zou moeten inloggen van Google.
    Misschien ook wel handig om er iets van een stukje tekst bij te zetten met wat het is of over gaat.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guillaume d Bekijk Berichten
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rjmulder Bekijk Berichten
    Ik kom bij een pagina waar ik zou moeten inloggen van Google.
    Misschien ook wel handig om er iets van een stukje tekst bij te zetten met wat het is of over gaat.
    Sluit me volledig aan bij rjmulder...graag een goede omschrijving van wat je wil laten zien en een werkende link....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarcelG Bekijk Berichten
    Sluit me volledig aan bij rjmulder...graag een goede omschrijving van wat je wil laten zien en een werkende link....
    beste,
    Er was iets mis gegaan met de link.
    En de bedoeling van een filmpje is dat je er geen omschrijving moet bij plaatsen.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Leuk hoor, maar denk je ook aan je longen, (stofzuiger, mondkapje, enz.)
    Die van jou zijn nu nog goed en je moet daar je hele leven nog mee doen wees er zuinig op.

Mvg,
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders, mvg .

leuk werk Guillaume!

Mooi gemaakt, ook de montage van het filpmje en muziek.

Inderdaad zuinig op je longen zijn. Je hebt mooi gereedschap, een stofzuigertje kan er dan ook nog wel af lijkt me.

Voor de gene die het niet weten. Youtube stuurt uploaders met veel subscribers 100.000 1 miljoen etc een plakkaat in de vorm van hun play button bij het behalen van dat aantal subscribers. Als een trofee voor hun goede werk!

Het is weer een leuk filmpje en je idee om er dan geen tekst bij te hoeven plaatsen kan ik begrijpen maar alleen een link naar het filmpje is ook erg weinig en veel tekst hoeft er ook niet bij maar komt net iets anders over en zorg inderdaad voor beschermende middelen je bent nog jong en je hebt 1 stel longen, ogen en oren gekregen en daar moet het mee doen dus wees er zuinig op de manier van de frees gebruiken vond ik ook een beetje eng eigenlijk.

Forum Rechten