Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Question Wat voor lijmklem is dit?

Deze twee lijmklemmen kwamen op mijn pad maar ik heb geen idee waar ze voor dienen en hoe ze te gebruiken.
    Dit zijn ze dus:
    IMG-20160128-WA0002.jpg

Het enige wat ik kon bedenken was ze aan een andere F klem te klemmen. Maar ik zie nog niet helemaal voor mij dat dit de juiste manier is om ze te gebruiken.
    IMG-20160128-WA0003.jpg

Met alle kennis en kunde op dit forum moet het haast wel dat iemand dit mij kan vertellen.

Deze iss nieuw voor mij. Ik denk dat je hem juist geplaatst hebt. Je kunt op deze manier kanten lijmen.

Dit is idd een klem om kanten te lijmen. De foto zoals je ze geplaatst hebt is zoals dit komt te zitte. Je klemt de f klem gewoon op de plaat en de andere klem zoals op de foto.

Dat is een toevoeging om van een gewone lijmtang een kantenlijmtang te maken om latten langs een plaatrand te klemmen.

Fons

Aan het model handvat te zien zijn het waarschijnlijk klemmen van het merk lust
    Bij mij komen ze vaak goed van pas ,minder lijmklemmen kruislings over elkaar

En schuurpapiertjes (drie dubbel gevouwen) onder de moederklem en je kunt super veel kracht zetten zonder dat deze verschuift!!
    Echt top.

groetnis,

Roeland

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Kluck Bekijk Berichten
    Deze iss nieuw voor mij. Ik denk dat je hem juist geplaatst hebt. Je kunt op deze manier kanten lijmen.
    Of een paneel vlak houden?

Heren, ontzettend bedankt voor de informatie! Zo zie je maar weer dat je niks met gereedschap kan als je niet weet waar het voor dient.

@Roeland. Goede tip! Dat zal ik zeker eens proberen.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten