Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Harwi Zaagtafel

Harwi Zaagtafel

Harwi zaagtafel

Niet 1 2 3 herkenbaar als Harwi

Heb het geheel dicht gemaakt, zagen levert nu weinig rondvliegend zaagsel op, eens in de zoveel tijd keertje openmaken en legen is voldoende. Uiteraard kun je de ombouw verwijderen als je dit prettiger vind.
    Het is een degelijke machine met een degelijke aanslag, evt kun je er ook nog een bovenfrees onderhangen icm de aanslag.
    Zit ook nog een groot zaagblad bij 30 cm
    Gaat weg door ruimtegebrek, heb weer wat anders gekocht. Een radiaalzaag namelijk

Daar wil ik wel afzuiging bij, dus evt voor een goede afzuiging te ruilen, wel een krachtige op 220 V

Mag weg voor 150 euro, niet met gewone personenauto te vervoeren. Althans lijkt mij :-)
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Prijs verlaagd naar 100 euro bij deze, hij staat in de weg, das wel een vaste prijs

Nogmaals in prijs verlaagd, 75 euro

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Ik zou het ding direct kopen, maar ik heb al een bouwzaag en een zaagtafel....
    helaas woon je ook niet om de hoek, maar als je in de buurt had gewoond dan was ik nu erg aan het twijfelen.

Hallo,

Hoe groot is het werkblad?

Groeten,

Rik

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Harwi tafels zoals deze blinken niet uit in schoonheid, maar WEL in degelijkheid. Ik heb een 50s, voor destijds 100 euri, en ben daar uitermate tevreden over. Absoluut spelingsvrij zaagas/blad, stevige, nauwkeurig instelbare geleider en motor loopt als een zonnetje.

Voor de hobbyist cq. starter absoluut een aanrader.
    Vriendelijke groeten,

Corné

Ik zat me vorige week al te verbazen dat ie nog niet weg was.
    Hij ziet er misschien niet uit maar dit is wel meer zaagtafel dan een Bosch of een deWalt.
    Echt een ouderwetse, hij glimt niet en geen felle kleurtjes maar wel kwaliteit.

Het gelei lijkt me een beetje licht:-))))
    Maar.... het is een koopje.

Tsja snapte het ook niet, had hem het liefst hier verkocht, maar inmiddels is hij opgehaalt voor 75 euro, en die man was er erg blij mee, das ook wat waard.

VERKOCHT DUS !!!!

Ahhh nét te laat Dacht dat ik je een tijdje terug al een DM had gestuurd.. blijkbaar nog niet :P

Forum Rechten