Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: hout voor de kachel

hout voor de kachel

Ik heb een bigbag met vers zaag afval van de bomenzaag, het is van alles door elkaar zoals esdoorn, noot, eiken, kers en peer ( als je een goede lintzaag heb kan je nog een paar plankjes sparen-opdelen) Mag weg voor een nieuwe-goede bigbag dit wel dicht en is en niet uitgedroogd, er gaat namelijk zaagsel in. over stapelen in een kar kan natuurlijk ook, dan kost het niets.

bel anders maar op 0623227911

is in lienden, ben vaak aanwezig maar liefste zsm.

mvg wilcobrandhout 1.jpgbrandhout2.jpg
    Laatst gewijzigd door zaagfabriek; 26-01-16 om 19:14.

Ik heb zeker interesse, maar ben vanaf komend weekend 3 weken op vakantie

Lijkt me prima rookhout - ben ook wel geinteresseerd. Evt samen met andere BBQers?

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Je hebt een PB

Gereserveerd!

Voornamelijk maakt de zaagfabriek meubels en andere houtproducten, omdat ik zelf het hout zaag en droog en dit moeilijk te combineren is ( veel ruimte nodig voor stammen en planken, schors zaagsel en andere troep die erbij komt kijken) heb ik verschillende periodes waarin ik 'schone houtbewerking doe' en 'vuile houtbewerking' doe.

deze periode is het weer zover om te zagen dus ik heb steeds vers zaagafval.

Stuur maar een bericht of bel even als je brandhout nodig hebt en evt dikke stukken opdeel in plankjes voor kleinere objecten.

Het blijft gratis ( evt de bigbag) zolang ik mensen via dit forum er een plezier mee doe. Ik ben dus niet op zoek naar brandhout verkopers handelaren of die hun buren ook laten komen; ) anders had ik het wel via marktplaats gedaan, dit heeft wel altijd een snelle doorloop met verkoop.

mvg wilco
    Laatst gewijzigd door zaagfabriek; 27-01-16 om 12:08.

Ik heb weer 2 bigbags dus iemand interesse?

Wil ik wel hebben als het mag
    Met een hamer past alles...

Inmiddels opgehaald door Toxiq

Forum Rechten