Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Onderwerp: Ideetje

Ideetje

Ik heb soms gewoon zin om door werk van anderen heen te spitten. Niet door 50 topics van elk 6 pagina's met 1 of 2 foto's want die lees ik altijd wanneer men ze post en klets dan zelf ook altijd mee, maar gewoon een topic met alleen maar foto's van bijvoorbeeld pennen, schalen of vazen.

Is het wellicht een idee om een topic te open dat alleen voor foto's is in het houtdraaiers gedeelte? Dus bijvoorbeeld je hebt iets gemaakt en je deelt dat zoals altijd in een eigen topic zodat je er over kan kletsen, maar tevens plaats je de 1 of 2 foto's van het eindresultaat in een verzameltopic met daarin evt de link naar het originele topic. Zo hebben we over een tijdje een topic wat heerlijk te lezen is voor inspiratie voor zowel oude als nieuwe leden op het forum. En als men dan meer wil weten over je werkstuk, kunnen ze op de link klikken voor meer info.

Wat denken jullie en is de grote forumchef het hiermee eens?

Wimmel, ik stem voor

Maar dan met zo min mogelijk tekst er tussen?
    Zo een topic kan je toch zelf beginnen? Bij de foto's en film afdeling of bij de houtdraaiers werkstukken.
    Wellicht kan je vragen of de baas m blijvend bovenaan zet.
    Groeten, Raymond

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaulRT Bekijk Berichten
    Wimmel, ik stem voor
    +1 goed idee Wim
    mvg tom
    "You have your way.
    I have my way.
    As fore the right way, the correct way,
    and the only way , it does not exist"
    Friedrich Nietzsche

Goed iedee, misschien kan door dan ook breder worden getrokken. Ook voor houtsnijders, grote meubels, klein werk, kistjes.

Veel mooi onderwerpen over wat iemand heeft gemaakt verzuipen vaak in de onderwerpen over powertools en werkplaatsinrichtingen. Dat is er en beetje mee te ondervangen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meron Bekijk Berichten
    Goed iedee, misschien kan door dan ook breder worden getrokken. Ook voor houtsnijders, grote meubels, klein werk, kistjes.

Veel mooi onderwerpen over wat iemand heeft gemaakt verzuipen vaak in de onderwerpen over powertools en werkplaatsinrichtingen. Dat is er en beetje mee te ondervangen.
    Hier ben ik het wel mee eens, er is al wel een kopje met ''alleen films en foto's'' misschien kan dit worden onderverdeeld in meerdere hout disciplines? Houtdraaien, houtsnijden, marqueterie en algemeen ofzo?
    Tijd voor een ''wijze'' quote:
    ''Alleen de domme ruimen op, de geniën overzien de chaos...''

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wimmel Bekijk Berichten
    Ik heb soms gewoon zin om door werk van anderen heen te spitten. Niet door 50 topics van elk 6 pagina's met 1 of 2 foto's want die lees ik altijd wanneer men ze post en klets dan zelf ook altijd mee, maar gewoon een topic met alleen maar foto's van bijvoorbeeld pennen, schalen of vazen.

Is het wellicht een idee om een topic te open dat alleen voor foto's is in het houtdraaiers gedeelte? Dus bijvoorbeeld je hebt iets gemaakt en je deelt dat zoals altijd in een eigen topic zodat je er over kan kletsen, maar tevens plaats je de 1 of 2 foto's van het eindresultaat in een verzameltopic met daarin evt de link naar het originele topic. Zo hebben we over een tijdje een topic wat heerlijk te lezen is voor inspiratie voor zowel oude als nieuwe leden op het forum. En als men dan meer wil weten over je werkstuk, kunnen ze op de link klikken voor meer info.

Wat denken jullie en is de grote forumchef het hiermee eens?
    Je bedoelt zoiets (alleen foto’s), en met een link naar de originele post, waar als je op een foto klikt om er meer van te weten je er naartoe gaat ????

Draaiwerk.jpg

Senior Member
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Dit zou ook kunnen via de moderatoren: ze kunnen bvb per categorie een 'Hall of Fame' opzetten waar ze fotos van de 3 of 5 beste stukken plaatsen elke week. Deze topics zouden dan afgesloten zijn voor commentaar.
    Ronny

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SunRayes Bekijk Berichten
    Maar dan met zo min mogelijk tekst er tussen?
    Zo een topic kan je toch zelf beginnen? Bij de foto's en film afdeling of bij de houtdraaiers werkstukken.
    Wellicht kan je vragen of de baas m blijvend bovenaan zet.
    Inderdaad, geen tekst ertussen, dat kan in het originele topic.

Nee Leo, ik bedoel op de volgende manier, als voorbeeldje neem ik Didier zijn luchtballon topic.

IMG_9236.jpg
    Klik op de link voor het originele topic

Forum Rechten