CNC wereldkaart

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Bijna 10 maanden maar dat is zeker niet voor niks het is heel erg mooi geworden.
Van blauwe verlichting ben ik niet zo maar bij dit past dat wel goed ook wel benieuwd hoe het eruit ziet als het donker is.
Columbus had dus wel gelijk de wereld is plat :)
 

HBhout

Actieve deelnemer
17 aug 2015
268
0
capelle
Mijn mond valt open. Weergaloos! Zo mooi!!
De naden sluiten netjes op elkaar aan en dan is de kleur samenstelling ook nog eens mooi.
In het echt zal die vast nog wel mooier zijn. Wat zijn de afmetingen van de plaat?
 
P

Pel

Guest
Bjorn, het is een prachtig kunstwerk, zeer mooi is, dat je de houtdraad alle richtingen op hebt laten lopen dat geeft nog duidelijker het verschil aan van al die verschillende landen. Ook het effect van de zee rondom de continenten heb je mooi opgelost door de plaat wat je gebruikt hebt een neutrale kleur te geven, was dit ook fel blauw geweest was het m.i. lang niet zo mooi geweest. nu schijn het zachte blauwe licht van onder de plaat dat is zeer mooi. Hier mag je met recht trots op zijn Bjorn, het is m.i. een kunstwerk waar je ook niet zo gauw op uitgekeken zult raken, van welke kant je het ook bekijkt, het ziet er telkens weer anders uit, dat noem ik nou Kunst met een hoofdletter.

Groet Pel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
P

Pel

Guest
Bjorn vraag, waar heb je het nu hangen, omdat je het in eerste instantie onder het overdekt terras wilden hangen?

Groet Pel.
 

Fluo

Actieve deelnemer
18 nov 2014
582
262
Koekelare
Bedankt allemaal, ben er zeker trots op!
De uiterste afmetingen van het geheel is 2000mm breed en 1200mm hoog.
De wereld heeft een plaatsje in onze woonkamer gekregen, we vonden het zonde om dit buiten te hangen.
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Zo Bjorn, dat ziet er schitterend uit en ik vind het blauwe licht juist wel mooi.
Als je dit ziet ben je alle moeite weer vergeten.
Trouwens; er bestaat google maps, maar dat wist je toch hé...:D:)
 

Arthurdeboer

Actieve deelnemer
14 apr 2016
283
0
Doetinchem
Gaaf project geworden!! Echt heel mooi en aandacht voor detail! Nu maar hopen dat Noord- en Zuid-Korea nog even apart blijven en België niet opgesplitst en toegevoegd wordt aan Nederland en Frankrijk :) m.a.w. deze wereld nog even in tact blijft.
 

Rossi 46

Actieve deelnemer
9 apr 2013
142
0
Hier heb ik maar één woord voor.



respect.gif
 

Fluo

Actieve deelnemer
18 nov 2014
582
262
Koekelare
Bedankt, Thailand is ondertussen reeds gefixt. 1 verkeerde potloodstreep in het begin van het verhaal :rolleyes:
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.