bouwverslag juwelenkistje

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Succes Lars, hopelijk ben je er volgende week wel bij, de foto's van het vervolg zien we dan nog wel een keertje.
 

Lars.

Post veel
26 nov 2014
848
63
Thuis
Zo een tijdje geleden dat ik een update heb geplaatst. Vorige week wel wat gedaan maar schuren is nou niet heel bijzonder om te laten zien:p Ik ben bezig geweest met de de zijdeurtjes en nog een aantal laatjes die nog gelijmd moesten worden. Hieronder een aantal foto's.
SAM_5704.jpg
Dit is 'bakje' op volgende foto's wordt dit wel duidelijk.
SAM_5706.jpg
Interessante tekening:)
SAM_5708.jpg
Een zijdeur met een soort ''bakje'' de bedoeling is om hier kettingen te kunnen hangen. De ketting kan worden opgehangen en het hangertje kan dan in het bakje liggen.
SAM_5709.jpg
Nog een close up. Er moet nog wel wat geschuurd worden ...
SAM_5710.jpg
4 laatjes met een mooie frontjes van ziricote. Bij masave ooit een ''rest'' plaat ziricote gekocht die kwam erg goed van pas:)
SAM_5711.jpg
Beetje onscherpe foto maar het zijn eigenlijk iets te ondiepe laatjes en redelijk hoog dus dat is eigenlijk wat minder handig:p

Dat was de update, waarschijnlijk duurt het wel even voor de volgende update, ga binnenkort op vakantie en daarna ga ik verhuizen!
 
P

Pel

Guest
Fijn dat je nog wat van je laat horen Lars, fijne vakantie.

Groet Pel.
 

Lars.

Post veel
26 nov 2014
848
63
Thuis
Plannen voor de vakantie zijn gewijzigd dus had ik vandaag nog even de tijd om een zijdeurtje te verlijmen. Foto's zijn vaag en het is eigenlijk niet goed te zien wat er nu echt gebeurd maar ik plaats ze toch maar:p
SAM_5714.jpg
Een aantal lijmklemmen....
SAM_5715.jpg
De gebogen plaat was een beetje vervormd dus ik heb de zijdeur op de plek gezet waar hij dadelijk moet komen. Ik kon het recht klemmen tegen het kistje aan. Hopelijk dat dit een beetje lukt en dat de boel niet enorm terug schiet...
SAM_5716.jpg
Nog eentje van bovenaf.

Morgen weer een update, ik heb dan een goede middag de tijd voor de laatjes en dergelijke!
 

Lars.

Post veel
26 nov 2014
848
63
Thuis
Dankzij de opendag van Rick is er toch weer nieuw leven geblazen in het project! Ik stond op de opendag van Rick en had het kistje toch maar mee genomen en daar was iemand die er helemaal weg van was dus we hebben een deal gesloten. Na meer dan 10 maanden achter in de kast te hebben gestaan ga ik het kistje dus afmaken. Waarschijnlijk niet dat ik er deze week meteen weer mee begin maar het wordt dus vervolgd! :)
 
P

Pel

Guest
Lars, dat is goed nieuws kerel, ik wist dat je een moeilijke periode had en kistje misschien wel weg wilde gooien, ik zei toen tegen je van leg het weg vroeg of laat begin je er weer aan. En zie wat er gebeurd Lars, je gaat weer vol goede moet verder aan dat hele mooie kistje waar je al heel veel uren in hebt zitten. Ik ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.