Uitstekende service HBM

P

Pel

Guest
Ik had een universeel verstelbaar onderstel besteld bij HBM, echter toen ik het onder de cirkelzaag gemonteerd had merkte ik, de werkplaats is al klein, dat ik er met de hoepel van mijn rolstoel iedere keer achter bleef haken. Na een mailtje naar HBM kon ik een retour formulier downloaden en het onderstel op sturen naar HBM. Geruild voor de lichter versie, die vier dagen later al aankwam, het restitutie bedrag wat ik nog tegoed had, de lichte versie was goedkoper, was een week later op mijn rekening gestort. Ik vind dat het ook wel eens gezegd mag worden als bedrijven het goed doen.

Groet Pel.
 

Lars.

Post veel
26 nov 2014
848
63
Thuis
Altijd prettig als de service van een bedrijf goed is:) Ik knijp em meestal toch wel als ik iets terug moet sturen ter reparatie of wat dan ook. Toevallig vandaag mijn kapotte bovenfrees opgehaald bij de gamma, de frees was gemaakt binnen het termijn en werkt nu weer prima:)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.