Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: mijn laatste werk

mijn laatste werk

WHOOOW, erg gaaf.

Hoe krijg je het voor elkaar ?.
    vooral het doorlopende patroon van het hout met slaap in de kikker en slak is super.

Petje af ;-)

Groet Edwin

het schaaltje zou me nog lukken, maar de kikker en slak!, petje af heel mooi.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Heel knap. Ik zou best willen weten hoe je zoiets maakt.
    Overigens hoop ik van harte dat je nog heel veel mooie dingen mag maken en doen. (mijn laatste werk......)

Erg knap werkstuk
    ik gok dat je alles hebt uitgesneden wat ik een erg knappe prestatie vind zo vast is mijn hand niet
    erg mooi gedaan
    mvg tom
    "You have your way.
    I have my way.
    As fore the right way, the correct way,
    and the only way , it does not exist"
    Friedrich Nietzsche

Dag Josee,

Chapaeu! zeer fraai houtsnijwerk! en hopelijk niet het allerlaatste..

Groet,

Hans

ik had een voorbeeld uit het tijdschrift Woodcarving, voor de kikker althans. Alles is uit 1 blok gesneden wat betekent dat je heel veel moet wegkappen.
    De slak was niet zo moeilijk maar de kikker wel, je moet je alles in 3D voorstellen en dat is niet zo gemakkelijk.

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Welk hout heb je gebruikt Josee? trouwens je topic is verplaatst het stond eerst bij houtsnij gereedschap en werkwijze dus het staat er twee keer in.

Groet Pel
    Laatst gewijzigd door Pel; 24-01-16 om 15:41.
    Hout wirktj.

het is beuk, maar verstikt. Dus eigenlijk slechte kwaliteit.

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Inderdaad, als je het hout zou gebruiken als een werktuig dan zou het ongeschikt zijn, maar als kunst werkstuk met die prachtig tekening van het hout is het toch een prachtig plaatje? De kikker stond inderdaad in het tijdschrift wood carving, ik wilde hem zelf ook maken, maar het is er nog niet van gekomen. Je hebt echt aanleg om een heel goede hout snijder te worden, heb je soms les gehad in hout snijden?

Groet Pel.
    Hout wirktj.

Forum Rechten