Er gaat niks boven...

mark20v

Actieve deelnemer
3 jan 2016
315
73
Groningen
Hallo allemaal,

Ivm wat zaagklussen, en mijn zwak voor goed gereedschap, heb ik onlangs een mooie invalzaag met stofzuiger aangeschaft. Je komt aan het googlen voor recensies en belandt op dit forum. Leuk forum, mooie projecten en iedereen helpt elkaar. Top!

Vroeger heb ik met m'n handen gewerkt, metaal en onderhoud, tegenwoordig zit ik op kantoor. De techniek blijft toch altijd kriebelen waardoor ik graag een fijne garage heb met ruimte en voorzieningen om te klussen. Momenteel ben ik de garage aan het isoleren en inrichten. Zoals de meeste van jullie die de garage gebruiken, moet ook ik deze ruimte delen met fietsen, maaier, tuinspullen enzovoort. Ik hou toch nog zo'n 15 a 20m2 over. Mijn eerste houtklussen zullen waarschijnlijk opslagkasten en een werkbank zijn.

Voor de rest ben ik woonachtig in de regio Groningen, mid dertiger.

Groeten Mark
 

mark20v

Actieve deelnemer
3 jan 2016
315
73
Groningen
Haha, ja inderdaad.

Ik realiseer me net dat ik jullie al een projectje kan laten zien van een jaar of twee terug. Het is een Tv dressoir. Omdat de exemplaren in de winkel niet mooi waren, verkeerde afmetingen hadden of te duur waren, heb ik noodgedwongen zelf maar wat gemaakt. Dit was mijn eerste houtproject en daarom met lekker ruw vuren. Louvre deurtjes omdat de vrouw daar verzot op is. Ik heb zwarte lak en vervolgens matte parketlak als finish gebruikt. Qua gereedschap heb ik toen een decoupeerzaag, afkortzaag, workmate en accuboor gebruikt.
image.jpg
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Hoi Mark, welkom! Pas wel op met je voorliefde voor gereedschap, voordat je het weet staat je schuur er vol mee.. :D
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.