Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

TE KOOP: hoogte en kantel mechanisme

Ik heb dit hoogte en kantel mechanisme een tijdje geleden van iemand over genomen
    Van oorsprong komt het onder een zaagtafel vandaan, het leek mij reuze handig voor een zelf geknutseld bankje (frees of zaag) maar ik heb ruim voldoende van dat spul dus gaat dat toch niet gebeuren

Kan ik er iemand blij mee maken ? biedt maar wat.... mooi stukkie hout oid (geen walnoot, dat heb ik genoeg)
    Met een hamer past alles...

Was jij niet van de fotootjes?
    Met vriendelijke groet, Ronald

Ik zou ook graag een foto zien, ik ben bezig met het zelf bouwen van een zaagtafel dus wie weet

Pfff.....ik zit te slapen, had ze wel klaar staan, vergeten toe te voegen :-)

20160120_154656.jpg

20160120_154722.jpg

Niet de beste foto's maar duidelijk genoeg om te zien wat het is

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toxiq Bekijk Berichten
    Pfff.....ik zit te slapen, had ze wel klaar staan, vergeten toe te voegen :-)
    Ik heb er ook wel een last van dat de computer niet DOET wat ik DENK!

Iets voor een router lift in combinatie met horizontaal en verticaal fraizen?
    Met vriendelijke groet, Ronald

Zoiets zat ik toen ook aan te denken, echter komt het er niet van en ik heb al zo veel, vandaar dat ik er liever een ander een plezier mee doe

Ik heb wel interesse toxic, zal even kijken wat ik heb liggen.
    Een aantal plakken kwartiers esdoorn en kwartiers Europees eiken liggen, miss is dat iets?
    Liggen ongeveer 1,5 jaar te drogen in m'n werkplaats. Vochtpercentage van 20 procent.
    Anders wil ik er ook wel voor betalen wat jij ervoor betaald hebt.

Ik hoor wel wat je graag wil. (Kan eventueel fototje nemen van de plakken hout als je dat graag wil. )
    Groetjes,
    Rik

Gereserveerd voor Rik

Forum Rechten