afwijkingen Festool CMS basisset UK/Europa??

spitakiller

Actieve deelnemer
16 jun 2010
43
0
Hallo

ik heb een leuke offerte uit de UK gekregen voor de Festool CMS basis set + inleg modules voor de OF1010 en de TS 55. Nu wist de locale Festool hier in NL te vertellen dat de UK afwijkende maten voor de sets zou hebben? Oftewel ik kan mijn in NL gekochte OF1010 en TS55 niet gebruiken in de modules en Basis CMS uit de UK.
Bekend is wel dat de stekkers anders zijn.

Weet iemand hier vanaf?
 

WR1944

Oud hout
Het verwondert me hogelijk dat je een offerte uit de UK hebt gekregen. Festool is erg strict in verbieden van handel van z'n producten over de landsgrenzen.
Naast de afwijkende stekkers kan ik me voorstellen dat de spantang van de OF1010 1/4" zou kunnen zijn maar dat betwijfel ik. Verder kan de aan/uit schakelaar aangepast zijn aan eventuele afwijkende Engelse eisen.
Er bestaan exploded view plaatjes van de Festool producten (zoek EKAT op), misschien kan je aan de hand van verschillen in de artikelnummers achterhalen wat afwijkt en of dat belangrijk is voor jouw persoonlijke situatie.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.