Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Gezcht: 2 kleine stukken eikenfineer

Hallo allemaal,

Voor de treebranch book shelf die ik aan het maken ben, zoek ik nog 2 kleine stukken eikenfineer. De boekenplank sluit niet helemaal aan, omdat de hoek waar deze tegenaan komt niet 90 graden is. Iemand (lees: ik ) heeft de wand niet haaks gemaakt. Heeft er iemand nog 2 stukken fineer van 2,5 cm x 12 cm of groter? Natuurlijk kan ik deze kopen in een winkel, maar voor die kleine stukken is dat een beetje zonde. Dus we heeft er nog iets over? Natuurlijk betaal ik er gewoon voor en verzendkosten vergoeden is ook geen probleem. Afhalen is voor mij ook een optie, mits het in de buurt van Maastricht is.

Halen in een winkel is niet echt een optie, aangezien ik geen winkel in de buurt weet en bij verzenden de verzendkosten niet in verhouding staan tot de waarde van het fineer.

Ik heb nog wel wat eiken fineer, ik woon in alleen in de buurt van Eindhoven tegen porto kosten kan ik best wel wat stukken opsturen.
    Tijd voor een ''wijze'' quote:
    ''Alleen de domme ruimen op, de geniën overzien de chaos...''

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lars. Bekijk Berichten
    Ik heb nog wel wat eiken fineer, ik woon in alleen in de buurt van Eindhoven tegen porto kosten kan ik best wel wat stukken opsturen.
    Lars, dat klinkt goed. Ik stuur jou een PM om het af te handelen.

ik plaats hier even de foto's, foto's sturen via een PM gaat meestal niet zo goed
    SAM_4629.jpgSAM_4630.jpg
    De foto's zijn wel met een flitser gemaakt. Op de laatste foto zijn er heel duidelijk spiegels te zien, op de eerste twee zijn er zo goed als geen. Nog wel een belangrijk iets of je stroken wil hebben over de lengte of over de breedte?

De stukjes die ik zouden uit de breedte van het fineer moeten komen, zoals hieronder:

IMG_1883kopie.jpg

Met of zonder spiegels is niet heel belangrijk, want de stukken komen niet echt in het zicht. In de stukken die ik heb gebruikt zijn er ook aanwezig, hoewel niet veel.

oke prima! Dan stuur ik het eerste vel van de eerste foto op. Ik stuur je mijn gegevens wel op via een PM

Forum Rechten