Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Profiel-en contraprofielfreesset merk CMT

Bedrijfje gestopt en nu ligt deze heel mooie set te wachten op een nieuwe eigenaar. CMT set met diameter 12 mm. Aangeschaft bij Vos, originele bon aanwezig. Geen onzin biedingen. Frezen heb ik altijd in een Festool Systainer bewaard vandaar dat ik de originele verpakking niet meer heb. Frezen zijn niet veel gebruikt, 4 deurtjes mee gemaakt., en dus nog vlijmscherp. Stuur een mailtje naar pjer.susanne@gmail.com. Ze staan ook op marktplaats, zie link onder. Prijs is 99,50 EUR En de kenner weet dat ongeveer een derde is van de winkelwaarde

Profiel- en contrapaneelfreesset hardmetaal.
    Voor perfectionisten heeft CMT deze tweedelige profiel- en contraprofielfreesset ontworpen.
    De mooiste en meest stijlvolle meubel- en keukendeuren worden gemaakt met deze sets. De set bestaat uit een aparte tweedelige profielfrees voor de stijlen, en een aparte tweedelige contraprofielfrees voor de dorpels.
    Perfect op elkaar afgesteld envoorzien van geleidelagers. U heeft de keuze uit 3 verschillende profielen: van klassiek tot modern. Houtdikte van 18 tot 22 mm.

http://www.marktplaats.nl/a/doe-het-...age=mympSeller

Ik had je een PB gestuurd maar geen reactie terug
    Met een hamer past alles...

De set word morgen al naar me opgestuurd.

Forum Rechten