Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: te koop Disston D8

te koop Disston D8

DSC_0002.jpg

Mooie Disston d8 schulpzaag voor 45€, moet wel geslepen worden denk ik. De ets is nog te lezen en de zaag ziet er nog goed uit. Ik was van plan om het zelf te gaan gebruiken, maar heb gemerkt dat ik eerder naar een andere zaag grijp. Zonde om niet te gebruiken, dus vandaar in de verkoop dan kan ik weer ander gereedschap kopen.

Interesse, ik stuur je een PB

Zo! Dat was snel....
    Deze zagen zijn erg in trek. Lastig om voor een aantrekkelijke prijs te vinden.
    Groeten, Raymond

Sorry Raymond... ik zoek ook al een tijdje, gewoon omdat ze zo mooi zijn. Heb een kl^%$&te-start gehad van 2016. Dit is even een karma momentje.
    Jouw D8 met duimgat komt ook nog wel voorbij, misschien nog wel mooier dan deze

Deze is ook wel mooi want de ets is nog behoorlijk goed te zien en ik weet zeker dat dit goed voor je Karma is .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Woruta Bekijk Berichten
    Sorry Raymond... ik zoek ook al een tijdje, gewoon omdat ze zo mooi zijn. Heb een kl^%$&te-start gehad van 2016. Dit is even een karma momentje.
    Jouw D8 met duimgat komt ook nog wel voorbij, misschien nog wel mooier dan deze
    Geen probleem!! Ik heb al een Diston, alleen weet ik niet welk nummer.
    Na het vijlen en zetten zul je er een hoop plezier mee hebben. Ik weet zeker dat het je kl^%$&te-start weer een beetje goed maakt.
    Groeten, Raymond

Een avondje op http://www.disstonianinstitute.com/ ronddwalen en je weet precies welke je hebt Raymond.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SunRayes Bekijk Berichten
    Geen probleem!! Ik heb al een Diston, alleen weet ik niet welk nummer.
    Na het vijlen en zetten zul je er een hoop plezier mee hebben. Ik weet zeker dat het je kl^%$&te-start weer een beetje goed maakt.
    Thanks! Post eens een foto van jouw zaag? Zijn hier ongetwijfeld mensen die je aan het modelnummer kunnen helpen.

Ik vond hem op e-bay in Engeland.
    Ondanks de beschildering (of dankzij) kon ik goed zien dat het een schulpzaag was.

2013-11-22 21.27.37.jpg

Na flink schuren, vijlen en zetten is het nu een hele goede zaag.

2013-11-25 22.27.00.jpg

Ik heb er al flink mee gewerkt en hij zaagt mooi recht en strak.
    Groeten, Raymond

Snelle gok: een D23?

Forum Rechten