Open Dag Masave Fijnhouthandel 2016 met diverse demo's

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
48
zwolle
www.masave.nl
Wat een briljante dag !! Altijd weer veel werk om zoiets voor te bereiden maar meer dan de moeite waard. Zoveel mensen gesproken en ook eindelijk iemand met wie ik al lange tijd mailcontact heb ( :D ) . Dat maakt zulke dagen echt de moeite waard. Allemaal enorm bedankt voor jullie komst. Foto's volgen zsm
 

Bosquet

Actieve deelnemer
12 dec 2014
569
70
Drachten,
www.bosquet.nl
Al met al weer een leuke middag gehad en Bosquet had nog wat meegenomen voor mijn aankomend project.
Bedankt Rick en familie, (de koffie was inderdaad lekker).
Bedankt alle mensen die daar hun vaardigheden hebben gedemonstreerd, en de mooie artikelen laten zien en hun vakkennis hebben gedeeld.
Er was nog meer maar ik hoop dat andere leden die afbeeldingen plaatsen die ik niet heb geschoten.

+1 !!!

Dank ook aan vrouw en kids die de catering super voor elkaar hadden !!! :eek:
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Aan al diegene die langs gekomen zijn bij me, bedankt.
Het was een heel boeiende dag voor mijn vrouwtje en mezelf.
Een dikke dank aan Rick, Geertje en kinderen voor de heel goede ontvangst en uitnodiging.
Het was ongeveer 22u15 als we weer thuis waren na een zeer lange dag voor ons met 660 km in de benen.
De auto werd in de garage gepoft en moet nu deze morgen nog volledig gelost worden.
De foto's zullen nog zo spoedig mogelijk volgen die mijn vrouwtje genomen heeft.
Groetjes Karien De Smet en Didier Sirjacobs.
 

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
Geertje, Rick en kids bedankt voor de goede zorg en gezellige en geslaagde dag.
Altijd leuk om weer nieuwe mensen te leren kennen en te praten en kennis te delen over onze hobby, passie, verslaving, werk of hoe je het ook wilt noemen :)

Iedereen bedankt!
 

Ad Beumer

Actieve deelnemer
4 aug 2011
322
24
Het ziet er weer ouderwets gezellig uit. Ik heb blijkbaar weer wat gemist. :)

Helaas kon ik dit keer niet, maar volgend jaar ben ik er ook weer bij!
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.672
2.559
Gaanderen
Helaas heb ik het dit jaar gemist. Hier is het 30 graden met een lekker windje. Af en toe een paar krakersrellen maar dat zorgt voor wat leven in de brouwerij. Groeten uit Barcelona.
 

Vener

Actieve deelnemer
21 jul 2012
266
154
Nijmegen
Bedankt Rick, en niet te vergeten alle exposanten. Leuke dag gehad, en paar stukken hout en een setje fineer rijker. Eens kijken wat ik daar van kan maken ;)
Op de weg terug ook nog langs Baptist geweest om de dag in stijl af te sluiten...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.