Open Dag Masave Fijnhouthandel 2016 met diverse demo's

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.536
254
Ben ook van de partij, samen met nog 2 forumleden die meerijden. Zeg maar delegatie West ;)
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
De spullen zijn gepakt voor zaterdag. En alles past in één tas. Nog een voordeel als je voornamelijk erg kleine dingen maakt.

Bekijk bijlage 48696

Tot zaterdag!

Meron,
Het mijne staat ook klaar, maar iets groter.
Mijn vrouwtje en ik zijn klaar voor de grote trip van 330 km naar Zwolle.
Tot morgen en iedereen is welkom bij me.
Sirjacobs Didier en De Smet Karien.
IMG_2280.jpgIMG_2279.jpg
 
Laatst bewerkt:

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Hey Rick! Bedankt voor een superleuke dag wederom. Net als vorig jaar met een ruime voorraad hout, planken, gloeiend hete koffie, hout, je gezin (ik weet nu eindelijk waar Masave vandaan komt), een miniatuur houtsnijder, koeken, nog meer hout, een Paul, een inmiddels in Nederland zeer bekend Vlaams koppel met fototoestel en een draaibank, een Ronald, hout, een Marco, koeken, gitaarbouwers en had ik al gezegd hout? Oh en koeken!

Oh ja, en je had zelfs mooi weer geregeld terwijl men onweer beloofd had. Het was weer lekker "down to earth", goed geregeld, gezellig, ongedwongen maar dat gecombineerd met hoge kwaliteit, precies de reden waarom ik, maar volgens mij ook vele anderen, bij jou terechtkomen als we iets nodig hebben.

Ook bedankt voor het stuk Black Limbo, ik ga kijken of ik hier iets mee kan, top dat je aan me dacht.

Oh, en ik wil niemand verraden, maar mocht je je afvragen waarom in je houtopslagplaats er een stuk boomschors door je ruit is gegaan, bel dan vooral eens met Ronald :).
 

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Rick TOP geregeld, als het volgend jaar weer is en ik kan kom ik weer.
Het was erg gezellig, een super sfeer, het was ook leerzaam, misschien ook nog wel gevaarlijk maar dat is nog even afwachten :)
Ook was het erg leuk om een aantal leden van het forum te zien/spreken en ook van een aantal het werk te zien.
 

meron

Post veel
8 sep 2011
1.428
435
Nijmegen
www.instagram.com
Erg geslaagde dag. Leuk om de gezichten bij de namen te zien en ontmoeten. Bedankt iedereen voor de leuke gesprekken. En bedankt voor de nieuwe ideeën en inzichten die ik heb opgedaan tijdens die gesprekken.
 

Hirumili

Actieve deelnemer
30 sep 2014
129
18
Drachten
Masave, bedankt voor jullie gastvrijheid.
Ik was er op de motor, prachtig mooi weer, leuke gesprekken gehad en gehoord, prachtige mooie Kunstwerken gezien, de koffie en koek waren lekker, nog handel gedaan met Roeland dus een geslaagde dag, ware het niet dat 20 kilometer voor Drachten ik midden in een plaatselijke stortbui terecht kwam, zeiknat kwam ik in droog Drachten aan.
Ondanks dit laatste, heb ik toch genoten.

groet, Michael
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.949
89
West-Friesland
Eindelijk voor de eerste keer naar Zwolle geweest, dat is mij goed bevallen zie hier mijn registratie in beeld.

P5280016.jpg
Hé dat is een bekende, gelukkig weer zonder pleisters.


P5280017.jpg
Yes, daar was ik ook voor gekomen en nog veel meer prachtig spul.


P5280018.jpg
Hé wat is dat nou, wat een raar tafeltje?


P5280019.jpg
Is dit nu het rare tafeltje?, (de maestro) ja dat is em.


P5280021.jpg
Ja, het is raar maar het kan meer dan je denkt.


P5280027.jpg
Bedankt touh voor de uitleg, en daar is de koffie.


P5280028.jpg
Wat een prachtige gitaren.


P5280029.jpg
Daar is de meester krullendraaier.


P5280030.jpg
Wat lijkt het allemaal gemakkelijk als hij staat te draaien.


P5280031.jpg
Aan draaiers geen gebrek zoals je hier kunt zien.


P5280034.jpg
Hout, hout, hout, …….


P5280036.jpg
Hout, hout, enz…..


P5280039.jpg
Geen vraag teveel en vakkundige uitleg en demonstratie bij Roeland.


P5280041.jpg
Roeland, bedankt voor je simpele uitleg, hoe te slijpen.


P5280042.jpg
Hé die komt mij bekent voor.


P5280043.jpg
Waar kletsen zij over? als ik die baard zie nou dan weet ik het wel.


P5280044.jpg
Ja hoor, wie staat er weer te koffie-leuten?


Al met al weer een leuke middag gehad en Bosquet had nog wat meegenomen voor mijn aankomend project.
Bedankt Rick en familie, (de koffie was inderdaad lekker).
Bedankt alle mensen die daar hun vaardigheden hebben gedemonstreerd, en de mooie artikelen laten zien en hun vakkennis hebben gedeeld.
Er was nog meer maar ik hoop dat andere leden die afbeeldingen plaatsen die ik niet heb geschoten.

Mvg,:).
 

Willempie

Post veel
22 jan 2012
1.021
364
Alphen aan den Rijn
Rick en alle anderen , bedankt voor de leuke dag .
Leuke dag gehad en weer ( te veel ) mooie stukken hout gezien .
Mooi om weer andere houtliefhebbers te ontmoeten .

Groeten Willem
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.