Welke keuze van afwerking kasten

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Hallo wat zouden jullie van afwerking nemen voor de boven kant van de kasten
is het project op onderwerp kasten wandt garage


Afwerking 1













Afwerking 2











Laat maar wete welke afwerking jullie zouden nemen


Grtz
 
Laatst bewerkt:

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Bij de voorlaatste kast waar die afwerkings plaat verder komt daar komt de geleider boven van de garage poort
 

Hunto

Post veel
21 jan 2014
823
27
Drenthe
Ik zou de deuren wit lakken om de werkruimte zo licht mogelijk te houden. Als je de contrasten wilt zoals je op sketch-up hebt (afbeeldingen kun je als jpg exporteren/opslaan, screenshot is niet nodig) dan kun je de blendes en rompen in de olie zetten.
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Nee het was niet voor de kleur van de kasten is voor de afwerking aan de boven kant van de kasten tot aan het plafond
afwerking 1 of afwerking 2

grtz
 

usernaamvergeten

Actieve deelnemer
1 mrt 2013
594
15
Ik zou kiezen voor afwerking 2, maar met een kleine aanpassing. De bovenkant zou ik ook bij de voorlaatste kast ook dieper laten uitsteken, en dan alleen bij de laatste kast inspringen.
 

Ad Beumer

Actieve deelnemer
4 aug 2011
322
24
Afwerking twee vind ik ook mooier. Het doet een stuk rustiger aan.

Het enige dat ik niet zo mooi vind is de kale bovenkant van de voorlaatste kast. Dat is typisch zo'n plek waar zich (in ieder geval bij mij) altijd allerlei rommel gaat verzamelen. Totdat het te veel wordt en in conflct raakt met je garagedeur waarna alles tegen de vloer gaat.

Als je die kast nou eens in tweeen deelt? Het onderste deel de volle diepte, het bovenste deel gelijk met de laatste kast. Rechts van het werkblad ontstaat dan wat extra ruimte waardoor je ook langere werkstukken op het werkblad kwijt kunt.
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Ik zou kiezen voor afwerking 2, maar met een kleine aanpassing. De bovenkant zou ik ook bij de voorlaatste kast ook dieper laten uitsteken, en dan alleen bij de laatste kast inspringen.

de voorlaatste kast moet ik laten inspringen anders kan ik mijn garage niet meer open




grtz
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.