Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Welke keuze van afwerking kasten

Hallo wat zouden jullie van afwerking nemen voor de boven kant van de kasten
    is het project op onderwerp kasten wandt garage

Afwerking 1

Afwerking 2

Laat maar wete welke afwerking jullie zouden nemen

Grtz
    Laatst gewijzigd door rcdrifterke; 16-01-16 om 23:10.

Bij de voorlaatste kast waar die afwerkings plaat verder komt daar komt de geleider boven van de garage poort

Ik zou de deuren wit lakken om de werkruimte zo licht mogelijk te houden. Als je de contrasten wilt zoals je op sketch-up hebt (afbeeldingen kun je als jpg exporteren/opslaan, screenshot is niet nodig) dan kun je de blendes en rompen in de olie zetten.
    Met vriendelijke groet, Ronald

Nee het was niet voor de kleur van de kasten is voor de afwerking aan de boven kant van de kasten tot aan het plafond
    afwerking 1 of afwerking 2

grtz

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rcdrifterke Bekijk Berichten
    Nee het was niet voor de kleur van de kasten is voor de afwerking aan de boven kant van de kasten tot aan het plafond
    afwerking 1 of afwerking 2

grtz
    oh jee, de koffie was nog niet ingewerkt.
    Afwerking 2. Veel conceptueler cq rustiger.
    Met vriendelijke groet, Ronald

Senior Member
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Plus één voor 2.

Ik zou kiezen voor afwerking 2, maar met een kleine aanpassing. De bovenkant zou ik ook bij de voorlaatste kast ook dieper laten uitsteken, en dan alleen bij de laatste kast inspringen.

Ik zou ook voor afwerking 2 gaan, en alles in hetzelfde kleur.
    mvg, seb

Prachtige schetsen trouwens! Ik wou dat ik ook zo'n mooie schetsen kon maken!
    mvg, seb

Afwerking twee vind ik ook mooier. Het doet een stuk rustiger aan.

Het enige dat ik niet zo mooi vind is de kale bovenkant van de voorlaatste kast. Dat is typisch zo'n plek waar zich (in ieder geval bij mij) altijd allerlei rommel gaat verzamelen. Totdat het te veel wordt en in conflct raakt met je garagedeur waarna alles tegen de vloer gaat.

Als je die kast nou eens in tweeen deelt? Het onderste deel de volle diepte, het bovenste deel gelijk met de laatste kast. Rechts van het werkblad ontstaat dan wat extra ruimte waardoor je ook langere werkstukken op het werkblad kwijt kunt.

Forum Rechten